Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.07.2018 18:19 - Теменужка Петкова се опита да ме убие
Автор: gikotev Категория: Други   
Прочетен: 4812 Коментари: 0 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Това се случи днес, 25-ти юли 2018-та г., когато около 13:20 часа се появих на входа на Министерство на енерГЕПИката със законното право и чистосърдечно желание да взема участие в обявено за публично мероприятие, а именно (за по-добър преглед и прочит кликнете с мишката върху снимката):

image

Как стана опита за разсрел. На входа на министерството, освен редовния охранител в кабинката, имаше и представител на отдела за връзки с обществеността, който ме попита, за кое мероприятеи съм дошал да посетя. Отговорих му, както е по съдържанието на горната обява. Попита ме дали съм журналист, на което отговорих отрицателно. На уточняващия въпрос, какъв съм тогава отговорих, че съм енергетик и това обяснява интереса ми към мероприятието. Той обеща да попита, в кой списък на участниците да бъда включен и се скри от поглед, зад кабинката на охраната. Въпреки че не се чуваше телефонен разговор след малко той се появи и ме попита за името ми или друга информация за легитимиране. Казах си името и в отговор той рече, че пак ще попита "по-горе" и пак се скри. Тогава аз се мръднах към изхода на министерството, за да разширя видимостта си към скрития служител и видях, че той кореспондира с началството чрез текстови съобщения. След секунди се обърна, приближи се и миказа, че съжалявал, но мероприятието било само за журналисти.
Така на практика на мен ми беше отнето основно човешко и гражданско право. Прочетете още веднъж оригиналната обава и вижте, дали в нея са посочени някакви ограничения. Ако не бях подготвен за такъв престъпен развой на нещата наистина можех да получа инфаркт и сега нямаше да четете това. Но аз бях подготвен за коварният изстрел от засада. Причината за това е друга една пресконференция, дадена от същата министърка преди около година, на 15-ти август 2017-та г., на която нямаше такава цедка и на която успях да и задам цели ДВА въпроса, на които получих нагли лъжи.
От долното кратко видео можете да чуете двата въпроса, които задавам зад кадър, и съответните отговори. Интересно е да се наблюдават и лицата на Петкова и директора на БЕХ Петьо Иванов, който отговаря на единият от въпросите ми, но лъже не по-малко от шефката си. На канала ми в YouTube я има и цялата пресконференция, за желаещите да се убедят, че не шмекерувам.

Така днес станах още по-здрав и силен, което означава, че борбата с политико-медийно-енерГЕПИйната мафия преминава в още по-сурова фаза, което е основание да се надяваме на скорошни успехи. Днешното престъпление на Теменужка Петкова е само поредното утежняващо вината и обстоятелство.

След видеото с двата въпроса от 2017-та г. ще поставя и съвсем прясно видео, още по-кратко, което показва, че миналата година Теменужка Петкова е излъгала. Приятно гледане!

Георги Котев







Гласувай:
7



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: gikotev
Категория: Други
Прочетен: 9842262
Постинги: 3166
Коментари: 2895
Гласове: 5354
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031