Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.12.2009 20:38 - Лунни тукати:)
Автор: kcekce Категория: Изкуство   
Прочетен: 1912 Коментари: 5 Гласове:
2

Последна промяна: 25.12.2009 20:42


Това май ще става на песен:) Още не съм подбарала китарата да го мисля по-сериозно. Коледен поздрав за всички, които имат въпроси без отговори и са се или не са се сетили да попитат луната за какво става въпрос:)))

Лунни тукати

 

Лунни сонати,

лунни тукати:)

Дневни съмнения,

нощни решения.

Лунни видения

в звездни идеи…

Слънцето свети

в лунни съвети.

Тя се усмихва…

Тя е намусена?..

Тя е щастлива…

Тя е покрусена?..

Тя не ме лъже.

Аз лъжа себе си.

Търся си името

в лунните дневници…

 

Пълна с въпроси, обмисляща планове.

Пълна със минуси към всяко решаване.

И  с колебания

дали, какво ли решавам?

А тя заявява:

“Я много внимавай!”.

И аз много внимавам:)

 

Затънала в нищото, частично отчаяна.

Опитала всичко и главозамаяна.

И с ясно съзнание,

че ще стане по-зле…

А тя за съвет:

“Всичко ще бъде наред”.

И знам – ще съм добре занапред.

 

Потънала в размисли и обезверена.

Отново съм в дупката, без воля и време.

Аз съм отрицание

на всякакъв смисъл.

А тя ме разтриса

с едно “Усмихни се!”.

И с усмивка се вкисвам:)

 

И пак недоволна, и пак уморена.

Затрупана с грижи, зарита с проблеми.

Пак нямам представа

дали и какво заслужавам.

А тя с раздразнение

ми вика “Търпение!”

Това е мойто решение:)

 

И карам нататък и имам изисквания.

Намирам си смисъл в цялото мислене.

Дори ме е яд,

че нещо някак не става.

А тя ме строява:

“Въобще не си права!”

Къде сбърках тогава?!..

 

Ровя в задния джоб за позитивизъм.

Явно в тъп период пак ще навлизам.

И във финансова криза.

Не виждам път за излизане.

А тя ми шепне:

“Ще стане нещо вълшебно!”

Очаквам нещо вълшебно:)

 

Нещо много вълшебно.

Тя не играе на дребно:)

 

“Спри се, не бързай!”

“Недей, не се връзвай”

“Заслужаваш бой!”

“Я се успокой!”

“Нали не ти пука?”

“Какво правиш тука?!”

“Ти за каква се мислиш?!”

“Няма да се вкисваш!”

“Вземи си поука!”

“Дерзай и наслука!”

“Не, не си сама”

“Това е в твойта глава”

“Хич да не ти дреме”

“За всичко има си време”

“Не ставай досадна”

“Нощта ще е гадна”

“Вземи се в ръце!”

“Ти си Ксе, не си кой да е”:)))

 

Лунни сонати,

лунни тукати:)

Дневни съмнения,

нощни решения.

Лунни видения

в звездни идеи…

Слънцето свети

в лунни съвети.

Тя се усмихва…

Тя е намусена?..

Тя е щастлива…

Тя е покрусена?..

Тя не ме лъже.

Аз лъжа себе си.

Търся си името

в лунните дневници…

 

Тя има лице

когато аз нямам.

Тя има съвет

когато задавам

въпрос…

За каквото ми хрумне.

Аз знам, че съм тъпа,

но тя е по-умна:)

image



Гласувай:
2



1. raztvoritel - Какво правиш ти бре? Весела Коледа! :)
25.12.2009 20:51
Ксе, здравей! Текста е за песен в компания и с барабанене с длани по масата :) Давай!
цитирай
2. bapha - браво...
25.12.2009 20:58
прекрасно е...
наздраве
цитирай
3. kcekce - Кво да правя:)
25.12.2009 21:33
Наслаждавам се на висенето вкъщи без работа и без навалица:) Рядко се случва, само по празници:)
Наздраве, ама си допих бирата:)))
цитирай
4. chris - ъ що не каза и аз така се насла...
26.12.2009 00:43
ъ
що не каза
и аз така се наслаждавам - празнично сам фкъщи
а можехме и заедно да се наслаждаваме
:-)
имам си лаптоп тралала
:-)
тфа е подкуп от мама (тип "нов смисъл в живота"), за да не се самоубивам никога повече хахаха
тралала
(пак да кажа)
цитирай
5. kcekce - Аз се наслаждавам
26.12.2009 15:06
и на болки в кръста:)) Иначе сигурно щях да мръдна нанякъде...
Аз вече САМО лаптоп си имам, че голямата бангия пак опъна петалата:) Заедно с 6-те готови страници от 40 глава:))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kcekce
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1152968
Постинги: 395
Коментари: 1058
Гласове: 1662