Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.11.2009 20:46 - Главата ми е база данни 4...
Автор: kcekce Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1011 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Такааа... Над мен тегне някакво хардуерно проклятие:) Сериозно:) Прибирам се аз от Кресна. С мисълта "какво ли да свърша сега преди лягане?". Отговорът е прост - да си допиша 40 глава на "Времената", която е почти готова, на С: на голямата щайга се мъдри и файлчето, вече около 6 страници. Поглеждам компа - токът явно е спирал, докато ме е нямало, защото е изключен. А аз го бях оставила включен. Здраве да е, цък по копчето. Хайванът почва да си прави чекинг на харда. ОК, оставих го да си се чекне. Тая седмица се чекна вече 2-3 пъти, пак поради спиране на тока. Отнема му минута-две. Този път обаче не ще да зарежда Windows-а и тва си е. Рестарт - пак иска чекинг на харда. Тоя път го скипнах с any key... и нищо. Стои си синият екран и ми набива в главата, че чекингът е скипнат. "Какво искаш от мен, МАМКА МУ?!", мисля си аз. Пробвах още няколко рестарта. Ник`ъв ефект. Освен че започна след всеки чекинг да ми изписва "FOUND.000 first allocation unit is not valid. The entry will be truncated". Просто чудесно... Ами мойта създадена с пот на чело 40 глава?!? Защо все на мене?!? Пробвах да му изкарам батерията за 5-10 минутки. Пуснах го пак после. И пак същото... Тая щайга ще ме побърка. Направо вече ме е яд, че изобщо съм давала пари за нея. Колко я носих по ремонти само, колко хора си блъскаха главата над нея, а няма и година и половина възраст още... И защо, ЗАЩО ПО ДЯВОЛИТЕ не си запазих копие на главата на лаптопа?!? ЗАЩО?!? Питам аз и отговор не чакам... Добре поне че eeePC-то работи все още, че и него го носих къде ли не, че беше повредено поначало и накрая ми го смениха в завода... от второ връщане там. Сега поне бачка, мога да си възстановявам 40 глава по памет на него, ако не намеря кой да ми възстанови инфото от харда... Колко време я писах тая глава само, що бира изпих покрай нея и сега - трънки... И защо я запазих на С, да си сера в ръчичките?!? Защо не на D бе, овца?!? Защо?!? Все едно не ти е ясно, че като преинсталираш тъпия Windows, C ще се затрие...

Чудесно, след изваждане на диска от CD-то и картата от кард-рийдъра вече и син екран не ми излиза, а само черен. От тоя комп изглежда работи единствено вентилаторът. Като пушач би трябвало да съм доволна и от това:) Главата ми е база данни... и е на път да гръмне:) Искам USB-изход, директно от главния си мозък, и външен хард да си блъскам инфото в него... Аре, оплаках се, споменете ме в молитвите си... 40 глава е в задръстване... * гледа отчаяно черния екран *


Тагове:   база,   данни,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: kcekce
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1153200
Постинги: 395
Коментари: 1058
Гласове: 1662