Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.05.2011 12:07 - Колко точно е любопитен интернет?
Автор: kcekce Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1468 Коментари: 2 Гласове:
4

Последна промяна: 04.05.2011 12:09


Последното "нововъведение", което ме вбеси... Имам си акаунт в YouTube. Но не бях влизала отдавна. Получавам мейл за нов коментар и решавам да вляза... и що да видя? "Пич, тука вече ще можеш да влизаш, само ако имаш Google акаунт". Поколебах се дали да не им тегля една майна, но в крайна сметка прецених, че сигурно ще поискам пак да кача някое-друго клипче някой ден. И се почна... "Дайте си сега gmail-адреса, освен другия мейл, с който сте регистрирани... А сега и телефонния номер, да ви пратим код за потвърждение...". И в този момент просто затворих прозореца и се махнах оттам. А точен адрес случайно да искат? Или CV, или може би копие от данъчната ми декларация? Семейно положение и ЕГН? Настоящи координати по GPS? Не че имам мания за преследване или нещо такова, но това не е ли прекалено? Значи за да пускаш клипчета в "свободното" интернет-пространство, трябва задължително да си крайно лесно проследим? Да не говорим пък за факта, че хората обикновено ползват една и съща парола за повечето ресурси. Т.е. като си дадеш и два e-mail-а, смятай, че някой може да ти ги хакне и двата...

И за пореден път ще повторя - НЕ ИСКАМ Facebook! Също както и Google-акаунт. И всъщност abv ми е много по-удобна и приятна от gmail... Глобалната мрежа нещо почва да се "глобализира" и монополизира, струва ми се. И това НЕ МЕ КЕФИ...


Тагове:   google,   YouTube,   abv,   интернет,   ксе,   ксексе,   Gmail,


Гласувай:
4



1. kcekce - BTW
11.05.2011 22:24
Писах и писмо до Google. Излагат се. Може Android да прокопсва мощно на мобилния пазар и това да е бъдещето на интернет-комуникацията или каквото и да е. Но търсачката, която радваше всички навремето и се превърна в част от живота им напоследък тук е в гъзаааа.... Аз не искам да ми прехвърлят търсенията според точката на достъп до нета или тра-ла-ла. Искам като напиша нещо на кирилица, да се търси на кирилица (на първо място) и обратно. Искам ТЪРСАЧКА. Не мозък, който да се опитва да мисли вместо мен... И ако може бета-версии да не ми пускат в държавата - съвсем чудееесно ще бъде:) (ако някой е забелязал бета-версията, ЧЕСТИТИТО! Пишеше си я...).
цитирай
2. kcekce - Хаха
12.05.2011 11:10
анонимен написа:
Оказа се , че съм омотана в тази паяжина и трудно ще се измъкна . Трябва изрично да забранявам достъп или да се изтривам ,за да не гъмжи интернет от мои данни . Според мен гугъл и фейсбук трябва да са подсъдими !
Усмивки !


Аре една петицийка да заформим;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kcekce
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1159299
Постинги: 395
Коментари: 1058
Гласове: 1662