Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.11.2008 22:02 - Етикет
Автор: kcekce Категория: Музика   
Прочетен: 1156 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 07.11.2008 22:13


Поредното ми некадърно клипче... Тъй като в записа не се чува нито една от шипящите съгласни, прилагам и текста:

Колко безкрайни нощи
себе си търсих още
някъде не във мене,
някъде в друго време.
Колко дни и години
бяха необходими,
докато осъзная,
че се превръщам в призрак.
Шумен но и невидим,
скрит зад шаблон представи,
ням за редица думи,
неможещ да забрави.
Само когато шепне
може да вика от болка.
Мислиш, че го познаваш?
Защо си вярваш толкоз?

Себе си гледай, а
мен остави ме и
махни етикета си
от моето име, моля.

Толкова много думи,
без никаква промяна.
Другите ли са глухи
или пък аз съм няма?
Толкова много хора,
а ти пак сам оставаш.
Писва ти да се бориш.
Писва ти да забравяш.
Писва ти да говориш.
Писва ти да те има.
И ти остава само
да кажеш "Остави ме".

Себе си гледай, а
мен остави ме и
махни етикета си
от моето име, моля.

А искам да се променя. И ще направя точно това.
И ще стана нова почти. Съвсем различна от преди.
Някой ме искал точно такава... Дали въобще ме познава?
Вярвам, че няма ник"ва представа, какво в главата ми става.
Някой ме искал точно такава! Напук на всички тогава
ще забравя думата "трябва" и к"вото искам ще правя.
Чист като сълза егоист, или отдаден на всички кретен,
ще запълня белия лист, с каквото ми харесва на мен.

Чувствам се като книга.
Като роман прочетен.
Като изчерпана тема.
Като изпята песен.
А времето не спира.
Още не съм умряла.
Човек ли съм или спомен?
Нима съм се надживяла?
Кога се забравих кой съм
и се превърнах в никой?
Ако вече не ме виждаш,
просто - остави ме...

Себе си гледай, а
мен остави ме и
махни етикета си
от моето име, моля.

Защо да ставам навик?
За кой да бъда пример?
Света ли ще спасявам?
Защо да бъда име?
Защо да търся смисъл?
Да гоня идеали?
Лягам си с тази мисъл.
Ти питаш ме "Заспа ли"...
Спя вече от години!
Трябва да се събудя,
че с този лик невидим
просто ще се изгубя...

Себе си гледай, а
мен остави ме и
махни етикета си
от моето име, моля.

А искам да се променя. И ще направя точно това.
И ще стана нова почти. Съвсем различна от преди.
Някой ме искал точно такава. Дали въобще ме познава?
Вярвам, че няма ник"ва представа, какво в главата ми става.
Някой ме искал точно такава! Напук на всички тогава
ще забравя думата "трябва" и к"вото искам ще правя.
Чист като сълза егоист, или забравен от всички кретен,
ще запълня белия лист, с каквото ми харесва на мен.

Толкова много думи
без никаква промяна.
Другите ли са луди,
или пък аз съм няма?..



Тагове:   етикет,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - ...
10.11.2008 13:56
I'll be brand new
Brand new tomorrow
A little bit tired
But brand new
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kcekce
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1158536
Постинги: 395
Коментари: 1058
Гласове: 1662