Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.05.2009 13:57 - Огледало
Автор: kcekce Категория: Музика   
Прочетен: 1236 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 08.05.2009 13:58


Прясно-прясно парче:) Текст:

Давай, можеш да ме купиш
с два-три нежни епитета.
Давай, можеш да ме счупиш
на безличностни парчета.
Ако искаш цапардосай
отразения си образ.
Няма сам да забележиш,
как о мен ще се порежеш:

Аз съм просто огледало
на каквото си ми дал.
Отразявам светлината,
със която си ме грял.
В мен ще видиш само черно
ако ме опръскаш с кал.
А през дупките ще видиш
всичко дето си ми ВЗЕЛ.

Направи си отмъщение
срещу свойто отражение.
Намрази се, отврати се,
безпристрастно погледни се.
Аз използвам твойте думи,
ходя с твоята походка,
ползвам твоите чалъми -
наречи ме идиотка!

Аз съм просто огледало etc...

Взех ти думи от устата,
та по-лесно да разбираш.
Ползвам твойта интонация,
тона, който моделираш.
Взех ти кожата назаем
и сега ще си я нося.
Удари ми два шамара!
Виж, аз просто си го прося!

Аз съм просто огледало etc...

Аз вървя със теб по пътя,
който сам си си избрал.
Аз съм твоя чуден образ,
който сам си си създал.
И не се сърди на мен,
че на нищо не приличаш.
Погледни се във очите
и кажи че се обичаш!

Аз съм просто огледало
на каквото си ми дал.
Отразявам светлината,
със която си ме грял.
В мен ще видиш само черно
ако ме опръскаш с кал.
А през дупките ще видиш
всичко дето си ми ВЗЕЛ.




Тагове:   огледало,   музика,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Уточнение...
08.05.2009 14:05
За какво огледало става въпрос, има криви огледала, които така деформират човека , че направо са направени или за смях или за унищожение...
за мен този който повтаря другите без да помисли ,се превръща автоматично в уродливо криво огледало...
цитирай
2. kcekce - Боже
08.05.2009 14:09
колко философско тълкуване:)
Не, всъщност съм доста "право" огледало, че дори и мисля на всичкото отгоре xD
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kcekce
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1159408
Постинги: 395
Коментари: 1058
Гласове: 1662