Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.02.2010 18:23 - Световно неизвестни изроди 44:)
Автор: kcekce Категория: Музика   
Прочетен: 684 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 09.11.2010 00:27


The Zverstvo

Луди гъби са тия, напълно откачени руснаци, както си личи и по името:) Любимото ми парче е за месцето, разбира се;) В jamendo.com можете да ги преслушате и да си дръпнете албума безплатно:)
линк към следващия изрод


Ето превод на текста на англ. за онези, които не капишат руски:

There is a lot of good stuff in our supermarket
A lot of fruits and yogurts, bananas, but I don"t like it
The berries and the sweet things, the cakes do not attract me
The gray and juicy pieces the ham, the lamb, and donkey

The only thing I"m looking for is meat!
The only thing I"m looking for is meat!
The only thing I"m looking for is meat!
The only thing I"m looking for is meat!

The neighbors use to by variety of items
The neighbors use to bring home variety of items
But me, I am not impressed much, though this I never told
For me there is only one thing, which use to grace this world

The only thing I"m looking for is meat!

Аре и клипче:





Тагове:   музика,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: kcekce
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1164317
Постинги: 395
Коментари: 1058
Гласове: 1662