Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.02.2011 13:42 - Витаминна бомба за шибани студени дни
Автор: kcekce Категория: Рецепти   
Прочетен: 4353 Коментари: 7 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Нещо днес съм се разготвила от ранни зори (т.е. от 11:00:), та си разработих две лесни и бързи рецептички за добро настроение;)   Зеленчуково супище с карфиол  image 2 пакета зеленчукова крем-супа на прах ок. 500 гр. карфиол 1/2 стрък праз 100 гр. керевиз   В 2-3 л. студена вода намятквате набързо прахчетата и начупения карфиол. Докато се загряват на котлона нарязвате и праза и керевиза и ги пускате и тях в казаня. Оттук нататък остава само да бъркате периодично, докато не се свари карфиолът. Пуснете на слаб огън, за да не изкипи супището. А за да си имате занимавка и между разбъркванията – още една рецептичка:   Стъргано салатище  image ок 500 гр. моркови ок 150 гр. керевиз 50 гр. краве сирене 300 гр. кисело мляко 150 гр. извара 1 супена лъжица майонеза 2 яйца 1/2 стрък праз 1/3 връзка магданоз   Морковите и керевизът се настъргват, празът и магданозът се скълцват на ситно, сиренето се намачква, яйцата се сваряват и нарязват. Пляс всичко в една купа, подправете със сол и бъркайте. Когато сместа стане еднородна и супището, и салатището ще са вече готови;) Салатката се приема особено добре във вид на дебел слой върху филийки пълнозърнест хляб.      

 



Тагове:   супа,   салата,   рецепти,   ксе,   ксексе,


Гласувай:
6



1. razkazvachka - Някой е много гладен:)))))
25.02.2011 14:16
Но пък супището мирише на вкусно:))))
цитирай
2. kcekce - Салатището също,
25.02.2011 15:46
а е чудно и в арабска питка.
цитирай
3. injir - Ти си майсторана! Супището и сал...
25.02.2011 21:44
Ти си майсторана! Супището и салатището са нискокалорични и се приготвят бързо, което е голямо предимство за домакинята.:)
цитирай
4. svetlo - Много се радвам,
26.02.2011 00:23
че се появи още един, който наистина готви, а не само спами с преписани рецепти!:)
цитирай
5. kcekce - Ами аз никога не готвя по рецепти xD
26.02.2011 12:36
Готвя от к`вото реша к`вото ми се яде и някак все добре става:) Но служебното ми задължение да превеждам разни малоумни рецепти просто така ме вбесява, че рекох нещо "човешко" да постна за простосмъртните...

iinjir, правилно усети накъде бия, нискокалорични са рецептите, такъв гъз съм отпрала, че трябва някак да излъжа всички вкъщи да ядат нещо по-леко с кеф:)))
цитирай
6. injir - Не ми се вярва, че тежиш повече от ...
26.02.2011 22:47
Не ми се вярва, че тежиш повече от мен.:)
цитирай
7. kcekce - Конкурирам се
15.03.2011 15:49
само с миналогодишните си дънки;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kcekce
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1162921
Постинги: 395
Коментари: 1058
Гласове: 1662