Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.11.2009 16:22 - Най-гениалния спам на света:)))
Автор: kcekce Категория: Забавление   
Прочетен: 753 Коментари: 1 Гласове:
1

Последна промяна: 25.11.2009 16:22


Получих най-гениалния спам на света на мейла си току-що:) Създаден по адрес на един нещастник, дето го гоних 2-3 месеца да си ми плати хонорара преди години, така че - НЕКА МУ:)) А на автора - шапка му свалям:) Следва мейла (снимката няма да я прилагам, щото не я гледах:):

Здравей, Сашо!

Както нееднократно съм ти писал вече, не е проява на добри маниери да изпращаш подобни писма, в които има 443 адреса на хора, които нито аз познавам, нито те мен познават. И понеже очевидно не става само с приказки ще си позволя да онагледя нещата този път. За целта изпращам това писмо и аз с отговор до всичките 443 човека (и/или компании в него) с една снимка на външни полови органи на 60 годишна жена с белези на атрофия, склероза и възпаление. Моля те за в бъдеще, когато решиш да пускаш спам, да бъдеш така добър поне да сложиш списъка си с контакти не в cc, а в bcc. Лично аз не желая да получавам спам от всеки заразен Windows, който твоите писма достигат. Да не говорим за евентуалните бизнес сложения, които можеш да си създадеш по този начин предоставяйки цялата си книга с адреси на всички останали. Благодаря ти предварително!

Поздрави,
Явор



Тагове:   спам,


Гласувай:
1



1. анонимен - Xa-xa
25.11.2009 19:16
Поздравления за деянието! :-D

\m/
//
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kcekce
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1159301
Постинги: 395
Коментари: 1058
Гласове: 1662