Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.10.2011 05:26 - Аз вече нямам тяло... (English translaton added)
Автор: kcekce Категория: Изкуство   
Прочетен: 2221 Коментари: 2 Гласове:
4

Последна промяна: 22.11.2011 00:07

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Посветено на всички писатели и поети, които просто не могат да се спрат да правят красиви и истински неща:)

DEMO (stream audio)

Понякога усещам

как нещо ме тревожи.

Човърка ме отвътре

и гложди, и гложди.

Като заспала съвест

и премълчана мъдрост

и нещо ме отнася

навътре, навътре.

Аз сякаш съм във транс.

Не искам да се движа.

Но ме сърбят ръцете

да пиша, да пиша!

За музика, кенефи

или за нещо висше

и аз почти забравям

да дишам, да дишам...

 

Аз вече нямам тяло.

Аз имам само мозък.

Така съм си летяла.

Попитай ме какво съм!

Аз вече нямам тяло.

Сега съм само мозък.

С движението цяло

разминах се на косъм...

 

Помръднах леко с пръст

и се превърна в буква.

А пръстът по клавиша

все чуква, и чуква.

Не мога да се спра.

Това е мойто его.

Ще продължа да пиша

за него, за него!

 

Аз вече нямам тяло.

Аз имам само мозък.

Аз – черно или бяло?

Попитай ме какво съм!

Аз вече нямам тяло.

Сега съм само мозък.

В движението вяло

топя се като восък...

* Парчето е готово и дори хората, които бяха в Арт Хостела на 9-и окт. му чуха първото изсвирване с текст (не само пред публика, ами и от самата група:) Днес направихме и репетиционно записче, което обаче остана отложено поради липса на флашка за транспортиране... и скоро ще го пусна;)
 

It happens, that I feel

like something worries me,

it just picks in my insides

and rankles, and rankles.

Like deeply lazy conscience,

or kept in silence wisdom...

Then something takes me softly

within me, within me.

And I"m like in a trance.

Don"t even want to move.

With itch in my both hands

for writing, for writing!

"Bout music or a loo,

or something really lofty,

and I"m nearly forgetting

"bout breathing, "bout breathing...


 

No longer having body,

now what I have is brain.

This is the way I"m flying.

Try asking what I am!

No longer having body.

Now I am just a brain.

I"ve passed beside the movements

on a distance of a hair...


 

I slightly moved my finger -

it turned into a letter.

My finger on the keyboard

keeps clicking, and clicking.

I can not stop myself.

That"s what my ego tells me.

I will continue writing

for this shit, for this thing!


 

No longer having body,

Now what I have is brain.

I"m asking anybody -

Am I white? Am I black?

No longer having body

and being only brains

I"m melting in the heat

of my movements like wax...

(I know, that the translaton sucks, but that"s what I could do drunk, keeping  the literally meaning and the rhythm of the song...)



Тагове:   музика,   ксе,   ксексе,   ксетофон,


Гласувай:
4



1. jabalka - Добре! Ще очаквам! Поздрав!
12.10.2011 14:11
Добре!
Ще очаквам!
Поздрав!
цитирай
2. kcekce - Амиии
12.10.2011 23:36
записът за нищо не става, щото хем басът, хем гласът избиват брутално, така че чуването ще остане за друг път:(
цитирай
3. kcekce - Как съм си забравила хубавото)
17.02.2012 04:38
Ново коментарче - това парче много си го обичам и ще се пее;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kcekce
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1153166
Постинги: 395
Коментари: 1058
Гласове: 1662