Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.05.2012 02:00 - ЗАЧИТАНЕ - поезия + музика
Автор: kcekce Категория: Изкуство   
Прочетен: 1986 Коментари: 2 Гласове:
1

Последна промяна: 17.05.2012 18:48


Красотата съществува, за да се споделя:) Също както и искреността. Нещо искрено и красиво ще можете да потърсите и сигурно намерите пред Софийска градска галерия (в градинката пред Народния театър) на 21 май от 20:00 ч.

 Очаквайте да чуете - неиздавани поети с прочит на собствените им произведения, неиздавани музиканти с пропев на собствените им произведения И разбира се, по повод рождения ден на Димитър Воев - съответното озвучаване.

  Живата музика ще е от нас - в настоящата си формация сме Псевдо Кседо, 2/3 от бившия КсеТоФон. 

 Нека се порадваме заедно на хубавите неща, които човешката душица може да даде на другите душици. Това е най-сладкото в живота;)

Събитието в ПРОГРАМАТА



Гласувай:
1



1. анонимен - Стилово определяне :)
28.05.2012 17:34
Защо не почнете нещо по хард .. Знам, че имаш данни, може да се получи нещо като ArchEnemy .. ;-)
цитирай
2. kcekce - Как да ти кажа...
31.05.2012 18:21
Влечението ми към метъла и заглавията от типа "Blood on my hands" или "Кръв ми капе от устата" премина безвъзвратно, още когато бях на 18-19 xD Моето хард си е моето си и определено не искам от мен да се получи "нещо като Archenemy", по-скоро бих се застреляла...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kcekce
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1152831
Постинги: 395
Коментари: 1058
Гласове: 1662