Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.11.2008 17:27 - Главата ми е база данни
Автор: kcekce Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1150 Коментари: 2 Гласове:
0



Търся да закупя RAM:)

 

Днес е един странен ден, в който аз съм в ПРЕКРАСНО настроение:) За сметка на това още от сутринта нищо покрай мен не работи:) И аз не работя (имах благородното намерение да напиша поне 4 статии днес, ама нъц) по повод, че се занимавам с разни неработещи неща от пет часа:) Да започнем с фотоапарата, който си купих наскоро... След последното сваляне на снимки взе да ми повтаря, че картата трябва да се форматира и да НЕ работи:) Само заради този бъг, реших все пак да си инсталирам смотания спешъл-Kodak-софтуер, тъй като по друг начин не получавах никакъв достъп до картата, за да я форматирам. BTW, апаратът има такава опция („форматирай си картата бе, мърляч”), но и това не успя да направи, може би поради глобалния БЪГ в този ден:) Та, инсталирах въпросния смотан софтуер, който се оказа, че няма никакви опции за форматиране на карта. Ми ху"у. Изкарах и вкарах батерията на апарата и той взе, че се оправи. Дет се вика, за кво се занимавах с глупости?? Надъхах се да си запиша клипчета на новите ми две песни. Стана учудващо бързо (обикновено като се записвам, греша три пъти повече от нормалното:) и се завтекох да ги пусна в блога, да си начеша душевния ексхибиционизъм:) Първо – да сваля клипчетата на компа. След инсталиране на смотания-Kodak-софтуер апаратът спрял да се разпознава като тъп"n"прост USB-дивайс и активира автоматично програмата... Добре де, ще я ползвам, кво да се прави. Сваля нещата близо 30 минути, в някаква нежелана от мен и създадена от нея папка, задавайки тъпи въпроси от сорта на „Що не земеш да се ъпдейтнеш” и „Я се регистрирай в поредната ни простотия, за да можеш да пращаш снимки на мейл директно от тъпата ни програма!”. И т.н. Карай, свалиха се клипчетата, че дори лесно ги и открих къде са. Изненада – станали над 100 МВ, значи трябва да ги преформатна някак, за да ги кача в нета. Междувременно моят личен нет започна да се ебава зловещо с мен, карайки ме да ставам през 2 минути да ристартвам суича (да поясня, че наскоро си рязах кабела на две смазани места и го насвързвах наново, та си мислех, че от него е проблемът). Докато нетът ми се хилеше злорадо, си рекох с присъщата ми мъдрост, че имам Movie Maker. Сега е моментът да го използвам. Ако направя клипчетата черно-бели, сто на сто размерът им ще се намали. Пускам Movie Maker-а, който ми заявява, че с тоя формат не работел... Къв беше форматът? Quick Time mov. Чудесно. Започвам да ровя из нета за програма за преформатиране на видеофайлове, ставайки на всяка отворена страница, за да ристартна суича. Пия кафета, чакайки да се отворят страниците, пуша цигари, моля се на Господ, псувам света... Намирам WinAvi Video Converter. Междувременно свалям суича, изчиствам го, опаковам го в мукавен картон да не се цапа повече, което отнема към 10 мин., през които суичът си почива (някой ми каза, че имал нужда от това, миличкият). Включвам го пак и промяна няма. Еми, или ще го сменям, или не е от него. Карай да върви. Тръгвам да свалям въпросния WinAvi Video Converter, в чието описание ясно пише, че преформатира и Quick Time mov файлове. Нетът се ебава ужасно и започвам да се побърквам. Викам си, да не е пък от браузера? Може скапаната Mozilla да се е бъгнала, не случайно има такова monstrous име. С много мъки си свалям Opera и установявам, че не е от браузера, просто нетът ми за чеп за кисело зеле не стаа. Докато се пее операта, годзилата автоматично се затваря. Здраве да е. Тръгвам все пак да тегля WinAvi Video Converter от Замундата, операта ми изпява „това е за отваряне с BitComet, това ли искаш, копеле?”. „Даааа” викам с досада. Чакам и нищо не се случва. Пробвам втори път, полудявайки постепенно. Търся по миши дупки, дали торент-файлът не се е свалил някъде, да го активирам. Пак нищо не става, пускам завесите на операта и отвързвам годзилата да се оправя. Брях, взе че стана! Свалям и инсталирам въпросната програма. Доволно намирам копчето „Земи тия Quick Time mov файлове и ги направи на квото искаш, силата е в теб!”. Избирам файловете... И програмата ми казва „Ми, кодеците за Quick Time нещо не са се инсталирали правилно или ги няма”. Някаква синхронизация с интернет, за да се ъпдейтнат? Как пък не, ъпдейтите ти поп-ъп-ват, само когато не ги искаш. В крайна сметка не се стигна до нищо ново, т.е. отидох да си купя четири Staropramen-а и пак никаква работа не съм свършила цял ден:) А, успях поне да се обадя на интернет доставчика ми, който всъщност ми е приятелче и не обичам да му звъня по работа, ама карай да върви, и да се разбера с него да дойде утре да погледне суича. А все още съм в ПРЕКРАСНО настроение, да не съм пила хапчета днес? Май не:) Сега с успокоителна бира в ръка ще пробвам да дръпна друга версия на WinAvi Video Converter (прескачайки през 2 минути да изключа и включа суича, разбира се), която евентуално да има нужните кодеци. И общо взето всичко това едва ли ви интересува, ама нали споменах душевния си ексхибиционизъм по-горе, та направете си сами изводите...



Тагове:   база,   данни,


Гласувай:
0



1. chris - о
07.11.2008 18:19
милата тя...
:)
и аз след малко излизам с господин watermark да бирим на воля...

епилог: забравих да кажа, че с интерес очаквам новите хитове :)
цитирай
2. kcekce - Пробвах:)
07.11.2008 19:10
да инсталирам qiuck time alternative (което се искаше от мен) ама не, намери му някакъв eror и инсталацията отиде по дяволите:) Днес НИЩО не работи:) Ще видиш "хитовете" през крив макарон:(... Не, мога да пробвам да си дръпна ОЩЕ ЕДНА програма, да извлече звука от клипчетата или ебали го... Но първо трябва да я потърся:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kcekce
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1162812
Постинги: 395
Коментари: 1058
Гласове: 1662