Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.11.2008 16:53 - Главата ми е база данни 2
Автор: kcekce Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1301 Коментари: 3 Гласове:
0



Търся да закупя back-up сървър:)

 10.11.08

Събудих се по будилник в 12:00 ч. мноооооооого заспала. И както никога, всичко работеше. Компютър, интернет, Photoshop, Word... Дори и кафеварката, жива и здрава да е още дълги години (тя всъщност е новичка и още не се е правила на луда, но аз вече очаквам всичко:). Пуснах си новините в gsm.bg, написах си и си пуснах поредната кретенска анкета в birata.com. Пуснах глупости в блога, за да не седи без работа и за да си направя още една дебилна анкета. И си казах – „Ето, днес е денят, в който ще си довърша 19 глава на „Времената сигурно са полудели”, дето малко й остава. Бях я чакала да „узрее” близо седмица, после два-три дни писах обем от 2-3 страници на пресекулки, чакайки моменти на „идейност” и сверявайки логическата нишка с предишните глави. Четейки, каквото съм написала, за да видя, дали настроението от повествованието е каквото трябва, дали звучи свързано, и дали идва откъдето трябва и води накъдето трябва. После почаках да „узрее” и финалната част. И хопа-ля – файлът с главно Ф се прецаква и ми забива word-аааааа... Notepad-ът го отваря на маймуница, останалите програми просто го отказват тоя файл. Рестартиране на компютъра и други нормални реакции не вършат работа. Допитвам се до трима души, които разбират повече от мен, но на, и при тях е същото и нищо не могат да направят. Просто чудесно. Досега нито един шибан word-файл не ми се е преебавал, но точно този го сполитат всички цунамита на виртуалната реалност! Законът на Мърфи (за който четох, че Мърфи всъщност не е имал предвид точно това, което се трактува, но карай) важи с пълна сила. Точно това, което не е запазено никъде другаде се преебава генерално. Ако пишех на хартия, сигурно вкъщи щеше да стане пожар. God hates me. Щях да го пиша това нещо от някой интернет-клуб, с опърлени вежди и без покрив над главата, ако изобщо останех жива *изтрещял сарказъм на мутрата* . Радвам се, че не съм останала без дом заради тези три страници художествена измислица...

И така - главата ми е база данни:) Ще го напиша наново... За останалите глави поне съм спокойна, че ги има на две различни места в нета, та едва ли ще се затрият в нищото. Но човек никога не знае... И без това всичко най-вероятно ще се затрие след 60-на години. Или по-скоро. И и без това го четат десетина души... Както и да е. Ако някой го интересува, 19 глава е в задръстване и ще стигне със закъснение:)


13.11.08:)

Още малко за нещата, които НЕ работят:) Докато 19 глава се мъчи в задръстването, с анкетата ми за бирата (предишния пост) също нищо не става, въпреки че има вече над 100 посещения... Здраве да е, поне си имам РАБОТЕЩА печка-духалка и ми е топло на гъзеца. И си догледах последния епизод на Yasha, така че сега и аз мога да поработя малко:) А анкетата и 19 глава ще си постоят още известно време в задръстването, нищо няма да им стане *свива рамене*


Тагове:   база,   данни,


Гласувай:
0



1. chris - Ксе,
13.11.2008 17:21
може би си претоварила мозъците на читателите с анкетата за най-гадната бира.
Вероятно всички бири са толкова гадни, че хората не могат да си изберат само една от тях и им забиват невротрансмитерите, докато се чудят... :)
цитирай
2. анонимен - Съвети от доктор *** за млади и зелени тикви :-D
13.11.2008 17:34
В Word:
Tools --> Options --> (Tab) Save

Съветвам маркирането на:
• Always create backup copy
• Allow background saves
• Embed True Type Fonts
• Make local copy...
• Save AutoRecovery every 5 min

Малко допълнителна информация за важни файлове. Запазвай го (ги) на машината си и след като затвориш Word, го (ги) копирай на флаш памет.

Не ви е виновен Word, още по-малко Windows :-)

Поздрави
цитирай
3. kcekce - Абе мани
13.11.2008 17:42
Chris, мисля че не глава, а нещо друго ги боли читателите за моята анкета:))) Няма да уточнявам какво:)))

zlika - Обикновено сто и шест копия си правя, още имам копие на файла на лаптопа, ама там е до 15 глава някъде... Просто сега по закона на Мърфи всичко се осра:) И то не просто да се затвори и да се затрие, защото аз имам тик Ctrl-S на лявата ръка:) (набичвам го всеки път, когато спра да тракам за повече от секунда) Просто фалът се бъгяса по начин, какъвто не съм виждала досега (дано и не видя повече...)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kcekce
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1162972
Постинги: 395
Коментари: 1058
Гласове: 1662