Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.01.2009 17:58 - Който търси, намира... Но какво ли?!
Автор: kcekce Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2111 Коментари: 7 Гласове:
0



Бре, човек какво търси, пък какво намира... Да започнем историята с това, че ми се пуши. Утре дават хонорари, пък след вчерашните сушита вече съм без пукнат лев:) А ми се пуши, та ми се реве... Цялото днешно ТЪРСЕНЕ започна с търсене на тютюн из вкъщи. Абе не може да не съм забравила някоя-друга щипка в някой пакет! Да, ама не. Преминах към търсене на останали по джобове, раници или просто изтърсени стотинки. Събрах близо лев. Тюх, да му се не види! Попретърсих и ъгъла с бирени бутилки, но както никога са само две... Ами сега? Ами, няма да пуша. И утре е ден. Ама продължава да ми се пуши, а и второ кафе ми се допи. Пък кафе без цигара, както знаете, е като лайно без връх. Сетих се, че имам Gift-карта за 100 кинта, подарък от фирмата за Коледа. Не могат да се теглят пари от нея, само да се пазарува. Пък най-близкият магазин, който приема плащане с карта – на майната си, т.е. чак долу на околовръстното... Карай, ще се разходя до там, ПУШИ МИ СЕ. Вадя си аз портмонето, вадя и Gift-картата от него, при което откривам, че личната ми карта я няма. Бре, къде е тая лична карта? Спомням си, че на няколко пъти излизах по джобове и за да не разнасям блъсканото с боклуци дебело портмоне, си бях взимала личната карта в джоба. В кой джоб? На коя дреха?? Пак се почва тарашене на джобове, този път и на най-затънтените такива, в които бих завряла документ за самоличност, а не 5 лв. Картата така и не намерих. За сметка на това изпаднаха още 50 стотинки, а в единия от малките джобове на палтото, което си взех от втора употреба, намирам чифте супер-яки обици във вид на черни зарчета с бели точки:) Само да уточня, че тия обици изобщо не са мои и че още при покупката на въпросното палто намерих в друг джоб 3 неизползвани дамски тампона:) И че преди две седмици си пробих поредната дупка на ухото, ама така и не намерих обица да й сложа, и затова просто извадих иглата и я оставих да зарастне:) Но да се върнем на въпроса. Продължавам търсенето на картата между разни хартийки и тям подобни в надеждата, че се е завряла там случайно. Няма я. Оглеждам разни места, където бих я оставила, ако я извадя от някой джоб при пране. Пак нищо, а паметта ми – blank. Започвам да търся по разни ъгълчета по пода, където може да е паднала... И какво намирам? Кутия цигари:) Ааааааааалилуя! Довечера ще пуша и ще си дупча ушите:) Пък утре-вдругиден ще се хвана да потърся нещо странично, гащи с перка например, и сигурно личната карта сама ще изскочи:)


 

image



Тагове:   Какво,   Намира,


Гласувай:
0



1. анонимен - Шега и закачка:
20.01.2009 20:02
На тази снимка приличаш на сглобявач на компютри :-D
цитирай
2. kcekce - Ами
20.01.2009 20:43
като му набия чуковете на моя най-сетне, ще стана такъв:) хъхъ...
цитирай
3. анонимен - mitko
27.01.2009 02:22
аз така си намерих 10 лева в един джоб онзи ден, на грейката ми, бяха ми ги дали преди 2 седмици за бензин като карах с кола едни приятели, пък после останах без пари след един туски ресторант на магистралата. И намирам ги тея 10 лв онзи ден и бюджета за хижите се връзва. Междужременно загубвам едно УСБ 4 гб , зелено с капачка, с ценни данни дето трябваше да предам таз вечер да печатат печатница една, ама нямаше го пустото, реших , че съм го загубил на зелени рид, нали е зелено. И търся търся, отивам при баба ми, бабо тука едни дънки оставих онзи ден като заминавах от вас за Рила, вътре да е имало нещо друго, а ми аз ги изпрах.. а да.. имаше тука едно такова нещо малко, едно зелено. ДА! то е , дай дай.. какво е това, пита дядо ми , чете книга, аз му казвам че тука има 10000 книги като таз дето чете, дори не се учуди , вече не го учудват тея работи, а утре ще му правят доплер на краката. Какво друго намерих... още търся тука нещо из стаята ми, ама къде го не знам..
цитирай
4. kcekce - Хаха:)
27.01.2009 12:47
Е ти по-добра успеваемост имаш - намираш това, което търсиш:) Аз като гледам едно попадение нямам:)
А оная кутия цигари, дето я намерих накрая, си лежи там от месеци, от един купон, дето бях сигурна, че съм си взела още една кутия, пък я търсих и не я намерих:)
BTW, ей-сега ще стана "сглобявач на компютри", щото щайгата ми тотално се бъгяса:) Трябва да изюркам Тонски, че ми обеща да ми асистира с преинстала на Windows-а, а тва мойто тамагочи скоро съвсем ще спре да функционира:)
цитирай
5. chris - ...ами ти...
31.01.2009 10:36
къде се загуби толкова време... и какво ли би намерил човек ако тръгне да те търси..? :)
цитирай
6. kcekce - Все тук съм,
31.01.2009 11:52
ама ми се реве от бачкане и мързел:) Лош блогър, лош!.. А и тия, дето ми имат телефона и кюто, обикновено като ме търсят намират мен:)
цитирай
7. chris - на мен пък..
31.01.2009 16:08
..от други неща...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kcekce
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1158962
Постинги: 395
Коментари: 1058
Гласове: 1662