Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.01.2010 01:50 - В какво вярвате?
Автор: kcekce Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2051 Коментари: 6 Гласове:
3



Да уточня въпроса - това, в което вярвате, е нещо, за което си заслужава да живеете и нещо, за което сте готови да се борите. Ха сега да видим кой си знае отговора... I"m a believer:)) Все ще има някой отличник:)))


Тагове:   Какво,


Гласувай:
3



1. ib4on - Ако кажа някави идеали, ще звучи ...
05.01.2010 02:07
Ако кажа някави идеали, ще звучи много патетично...
Вярвам в Бог, в живота и това което ще остане след мен... Нали имаше един стих... За да останеш за да си потребен, за да те има и след теб дори.. ти всяка вещ и образ покрай тебе, открий отново и пресътвори...
цитирай
2. chris - хм...
05.01.2010 09:54
в самодостатъчната отговорност на стремежа - как звучи...
печеля ли пчеличка...
цитирай
3. kcekce - хм-хм
05.01.2010 11:57
Бог не се брои, щото за него няма смисъл да се бориш... освен ако не напраиш грешката да тръгнеш на кръстоносен поход:))) Но живота и оставеното... бива горе-долу. Само че е много общо. Какъв живот? Какво оставено?

Chris, тая самодостатъчна отговорност на стремежа нещо не я разбрах:))) Или по-скоро я разбрах като "вярвам в движението, щото не ме свърта":)))
цитирай
4. chris - ми на мен това ми хрумна абсолютно ...
05.01.2010 12:25
ми на мен това ми хрумна абсолютно спонтанно, така че не съм подпъхнал някакъв скрит контекст във фразата - просто тия три думи изплуваха на повърхността в тази си конфигурация - ама иначе ти страхотно си го разбрала и гласувам за твоето обяснение на феномена :-)
цитирай
5. анонимен - Domine
12.01.2010 23:12
В мечтите си, за да се превърнат в реалност... а ти мечтаеш ли? :))
цитирай
6. kcekce - Оооо, мечтая:)
13.01.2010 06:37
Мечти бол, старая се да вярвам в по-добрите и по-реалните от тях:))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kcekce
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1158055
Постинги: 395
Коментари: 1058
Гласове: 1662