Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.09.2010 18:03 - ЧИСТКА в офиса!
Автор: kcekce Категория: Лични дневници   
Прочетен: 865 Коментари: 0 Гласове:
1



            - Край, време е всички да разберат кой е шефът тук! Този хаос просто не се търпи вече. Кочина – вън! Уволнена си. Ааа, не, хич не ми го увъртай, това не е отпуска или временно отстраняване от длъжност, това е УВОЛНЕНИЕ! Събери си нещицата от бюрото (прах, трохи, шлюпки от семки, мръсни чинии, празни бутилки и опаковки) и се пръждосвай да си търсиш нова работа… Не, изобщо не ми пука, че е без предупреждение, оплачи се в профсъюза ако щеш!

След като Кочина излезе, затръшвайки гневно капака на боклукчийската кофа, аз сканирах офиса с поглед на терминатор, на който му е залепнало релето на режим “стреляй на месо”. Всичките служители се присвиваха уплашени зад бюрата си, получи се нещо като мексиканска вълна, чиято най-ниска точка се местеше заедно с погледа ми. Ухилих се гадничко на Липса.

- Ела насам, миличка. И само да си си отворила устата, няма да ме прекъсваш! ТИ си взимаш безсрочна отпуска, и то веднага. Не се притеснявай, Дефибрилатор ще те смени довечера… Нали толкова мрънкаше, че го няма? Ами екстра тогава. За какъв срок важи безсрочната ти отпуска ли? Ама че тъп въпрос! Колкото реша, най-добре до пенсия… Не ми реви, няма да се трогна! Ако се държиш прилично, ще те викам за временна заетост в подходящи за квалификацията ти проекти. Разбрахме ли се? Хайде тогава, прав ти път.

Липса си тръгна, оставяйки вратата отворена за всеки, който е готов да дойде и да я смени на работното място. Останалите безделници отново се присвиха зад бюрата си, имитирайки бурна трудова дейност. Особено оня нервен шишко Апетит.

- Апетитчо, скъпи ми служителю? Вчера те хванах шест пъти да нагъваш закуски по коридорите. Ти сядаш ли изобщо зад това бюро за повече от час? Не ми се оправдавай, от днес нататък ще работиш стриктно според графика или да те няма! Загубено време те замествало ли?! Аз пък се чудех какво прави изобщо тоя некадърник в “Изпълнителен отдел”. Спокойно, от днес нататък кракът му няма да стъпи нито в “Изпълнителен отдел”, нито в отдел “Време”… Да, уволнен си, загубеняк със загубеняк! Не ме интересува кой ще те замести, или Приятно прекарване, или Полезна дейност, ще видя кой е свободен от двамата. Та, като стана дума за отдел “Време”…

Служителите от съответния отдел синхронно си глътнаха езиците, проследявайки с поглед отиващото си с кисела физиономия Загубено време.

- Апатия, ти какво търсиш изобщо в този отдел, миличка? Квалифицирана ли си за тази работа? И кой изобщо те е викал на смяна? Не, не толерирам никакви самоинициативи и излишен трудов ентусиазъм! Изчезвай и да не съм те видяла повече тук, ако не съм те повикала! Бирено време, можеш да тръгваш с нея, защото от днес си на почасова заетост… Да, никакви пълни или половин работни смени! Хич не ме интересува, че има икономическа криза и че имаш чаши да пълниш, това не е мой проблем. Есенно време, засега оставаш, но на сезонен договор. И си коригирайте графика, искам Слънчево време да идва на работа по-често! Променливо време, ти ще се заемеш с графика още днес, искам го съставен до вечерта. И гледай само да не ми хареса!

Променливо време се захвана трескаво да съставя графика. Огледах със задоволство пооределите редици на персонала. В този състав определено щяхме да сме по-ефективни!

- Тютюнопушене, ти нали искаше да ти наемем чистачка? Смятай се за наето. За ЦЕЛИЯ офис. Ако видиш работното си място мръсно, изчистваш него И всички останали. Ясно ли е? Хич не ми се сравнявай с Кочина, както видя, тя вече е уволнена! Вдъхновение се прехвърля в “Изпълнителен отдел” като ръководител на екипа. И искам да се справяте в срок със задачите си, дори когато Ентусиазъм не е на смяна! Целият отдел “Лични проблеми” се разпуска… Няма никаква работа за вас в момента, съжалявам! Само ми вдигате джабала тука, като се опитвате да се правите на много ангажирани. Не, това НЕ Е платена отпуска! Ако ми потрябвате пак, ще намерите обява в jobs.bg… Засега Самоуважение ще изпълнява задачите на отдела, мисля, че ще е в състояние да се справи. А сега отдел “Счетоводство”… Заплата, обади се на Кризко, че е съкратен по причина и с цел икономия на средства. Заем вече е уволнен, ако не сте разбрали. Надявам се това да послужи за пример на всички ви. Спестявания и Сметки да координират дейността си по-внимателно, иначе ще последват глоби!

Огледах със задоволство резултата от преструктурирането. Есен беше приключила с измиването на прозорците още вчера, благодарение на което твърде чувствителното Вдъхновение вече не се фрапираше от омразния й лик на стъклото и трескаво се въртеше да организира подчинените си. Апетит внимателно четеше графика си, Тютюнопушене бръмчеше с прахосмукачката, Слънчево време методично си вършеше работата, докато Променливо време съставяше графика на смените в отдел “Време”. На опустялото бюро на Загубено време току-що беше седнало Приятно прекарване, столът на Бирено време щеше да остане празен до вечерта. Липсата на Липса можеше само да ме радва, изобщо не ми липсваше тая оплаквачка. Дефибрилатор щеше да застъпи на нощна смяна довечера и определено щеше да се справи със задълженията на Липса много по-ефективно и бързо от нея. В “Изпълнителен отдел” най-сетне се домъкнаха Полезна дейност и Спазване на срокове. Май досега си мислеха, че твърде самоинициативната Апатия може да им свърши работата.

- Кой е начело на отдела за набор на персонал?.. Ще ми отговори ли някой все пак?! Никой не е начело, така ли? Е, от днес нататък съм АЗ!

 

:)))

 



Тагове:   офис,   чистка,


Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: kcekce
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1152802
Постинги: 395
Коментари: 1058
Гласове: 1662