Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.05.2011 14:17 - Идеалната работа?
Автор: kcekce Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4426 Коментари: 6 Гласове:
3

Последна промяна: 26.05.2011 14:19


Още се чудя коя ли е идеалната работа... По повод, че съм привърженик на убеждението, че работейки това което НАИСТИНА обичаш от дън душа, можеш само да си съсипеш вдъхновението от напрежение и отговорност. Спомням си например за времената, когато бачках като преводач на филми и СЛЕД 12-20 часа платена работа се захващах с fansub-проекти... Доста бързо ми писна.

Изискванията ми за "идеална" работа винаги са включвали:

1. Да не ме принуждават да изглеждам по някакъв начин (прилично или иначе, дрескод и т.н.);
2. Да не се налага да вися в някакъв офис, ако мога да си свърша работата отвсякъде (за чий х*й да се разкарвам наляво-надясно?);
3. Да МОГА да си върша работата отвсякъде и когато ми е удобно (някакви срокове винаги има, но да не е твърд график с разписание по часове за деня и по възможност да не се налага да ставам рано);
4. Да губя минимално време в работа за максимално заплащане:) Това разбира се не означава да се скатавам, а просто да съм наистина добра и бърза в това, което правя;
5. Доходите ми да не са зависими от сезона и атмосферните условия (както е например при външните изолации на труднодостъпни места);
6. Да бъда периодично поощрявана с повишаване на заплатата, аса стойността на труда ми:)

Иначе въпреки визираните по-горе шест точки, за 4-5 години леко взех да полудявам от бачкане сама вкъщи:) Добре че са колегите в Skype да си кажем по някой лаф... Иначе никого около мен не го вълнува това, което правя по няколко часа на ден, а това си е тъжно.

И така - коя е идеалната работа според вас? Не визирам критерии като "високо заплащане" и "добро отношение от страна на началството и колегите", тъй като това се подразбира:) Дайте още идеи:)

image


Тагове:   работа,   ксе,   ксексе,


Гласувай:
3



1. panazea - Идеалната работа е :
26.05.2011 20:56
Да стигаш до работа мах до половин час. Това пътуване час и половина адски досажда .
Да работиш ,когато виждаш ,че има смисъл. Най-се дразня да кипи безсмислен труд , а шефа да вика: давай , давай , като е ясно , че резултатът ще бъде нулев. Оставам настрана вътрешното неудоволствие да се занимавам с нещо безполезно и да преливам от пусто в празно.
От твоят труд да имат полза хората , да чувстваш че си им полезен , а не само да обогатяваш нечий бездънен търбух.
Ловките машинации и други комбинации адски ме дразнят !
До скоро !
цитирай
2. kcekce - Хаха:)
30.05.2011 10:54
По повод "кипящата" безрезултатна дейност, още нещо - когато има нещо спешно да се свърши, да не цъфват 10 човека, които да звънят по телефона да ти дават зор, пречейки ти всъщност да се заемеш с каквото трябва;) Случвало ми се е да отговарям "да, ще го направя веднага, ако най-сетне спра да говоря по скапания телефон за това колко е спешно!!!":)

А, и още - шефът, който те е наел като специалист за нещо, да не си мисли, че разбира повече от теб:) Веднъж се занимавах наистина с преливане "от пусто в празно" 2 месеца, а после шефито поради нездраво любопитство и некадърност съсипа целия файл. Тогава му казах да не се бърка, където не му е работа, и свърших всичко по моя си начин само за 2 дни:)
цитирай
3. him - :)
05.06.2011 21:21
Примерно много се радвам на сегашната си работа - отговарям за един хостел. Шефовете ме слушат (ако знаеха много, нямаше да ме наемат), изпълняват почти всички щури идеи, които водолейският ми мозък може да роди, в момента няма хора, спя в хостела, съответно не пътувам за работа, шефовете я се мярнат днес, я не, дали са ми карт бланш по почти всички въпроси (аз обаче се допитвам до тях, за да не кажат после - защо така) от декорацията на помещенията до "какво ще се сади в градината", а, имаме и голяма градина, ще пробвам различни методи за алтернативно земеделие, като ми дойдат гостите,
в задълженията ми влиза да седя при тях и да ги забавлявам,ще се запозная със сума ти интересни хора, имам за задача да обиколя всички плажове наоколо, да ги снимам и опиша, за да мога да давам информация на гостите, дали са ми палатка и спален чувал, да ходя по планината и пак да описвам маршрути и да правя снимки. За друго не мога да се сетя в момента, но и тези неща, които изброих ми стигат, за да бъда щастлив тук :) Приятна вечер.
цитирай
4. kcekce - Хехеее, честито:)
06.06.2011 00:45
Яко бацане си си хванал, няма спор;) Аз обаче въпреки всичкото удоволствие, което бих могла да получа от подобна работа, предпочитам да съм си free да офейкам на някъде по всяко време, т.е. за мен интернет-дейност + лаптоп засега е най-добрият вариант:) Просто ме кефи положението, в което някой ме пита "утре ходи ли ти се към Франция" и аз отговарям с "що пък не?":) Евала и приятна работа (без майтап;)
цитирай
5. анонимен - ще ви дам съвет,
16.05.2012 19:15
и без това сте склонна, станете проститутка, със свои терен и мечтаната работа е ваша.
цитирай
6. kcekce - Ще ви дам и аз съвет:)
17.05.2012 00:55
И без това имате склонност към обаждане не на място - станете спортен коментатор или водещ на сутрешен блог в радио/телевизия. Пък аз ще си остана преводач и журналист :Р Поне си изкарвам парите с акъла си, а не с оная си работа...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kcekce
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1159233
Постинги: 395
Коментари: 1058
Гласове: 1662