Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.08.2011 04:38 - Аз пия... Свети Илия:)
Автор: kcekce Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1519 Коментари: 5 Гласове:
2

Последна промяна: 19.08.2011 04:40

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Някой да препоръча хубаво винце в ценови диапазон до 7-8 лв? Аз тука си наблягам на светията и както се оказа и мускатът си става, а не само шардонето:) Имайки предвид колко е пренаситен пазарът с тотално фалшиви и дори гнусни на вкус боклуци на същата цена, доста съм доволна, но бих пробвала и нещо друго:) Човек се чувства къде по-аристократично, ако си кара самоволно нощни смени работа вкъщи (зарит в цялата си кочина, която няма време да изчисти) с бутилчица приятно леко вино - розенце или бяло. Сред розетата впрочем попадах и на мнооого големи греди. На белите вина не прави чак такова зловещо впечатление, ама розетата и червените... Аууу... Трагедия. Та - посъветвайте ме нещо:)

* Това НЕ Е платена реклама!:) *

* EDIT: Ама ако горите от желание, платете ми xD *



Тагове:   вино,   ксе,   ксексе,


Гласувай:
2



1. trjufelihayver - ;)
19.08.2011 05:30
Освен любимото ми Шардоне,то има по суховат вкус....смени сега с едно Совиньон ;)Аз само бело винце пия,червеното не ми харесва ,много плътен вкус и зъбите ми станат сиви и как и да е ,не е мой тип червеното. А що се отнася до производителите - Търговище е от така евтините ,но и квалитетни за цената си.Едни от добрите вина са тези на - Перу,Чили.... ;)
цитирай
2. kcekce - Мммм
19.08.2011 06:01
аз за марка питах... Че все се чувствам тъпо да зяпам бутилките в супермаркета - то докато не пробваш, не знаеш, а ако знаеш, какво толкова се пулиш xD Търговище... нещо не ме е грабвало хич. Можеш да си купуваш поносими на вкус картони за купони, да! Иначе и аз съм ЗА червеното винце да се пие само домашно произведено, иначе наистина е ад... На нова година един приятел такова връзкарско домашно мерло донесе, че си облизах не пръстите, а (с извинение) гъза:)
цитирай
3. mitkaloto - Опитайте вината на "Катар...
19.08.2011 10:03
Опитайте вината на "Катаржина".Обичам червените вина.Опитайте"Близнаци"на тази фирма.Има и бели вина.Наздраве.....
цитирай
4. kcekce - Мерси:)
19.08.2011 13:07
Наздраве;)
цитирай
5. kcekce - Опааа!
22.11.2011 01:47
Открих нова "златна мина" - Гъмза от винарна Рупци (Видинлийско) 2009. Не се намира навсякъде, ама някак се озова в кварталния ни магазин:) От ГОДИНИ търся наистина хубава Гъмза, но може би грешката ми е била да си я търся по корените на родословното дърво (Сухиндол). Туй нещо ми капна на небцето като еликсир за душата... И пак - ТОВА НЕ Е ПЛАТЕНА РЕКЛАМА XD
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kcekce
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1152953
Постинги: 395
Коментари: 1058
Гласове: 1662