Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.04.2012 17:05 - До всички дребнави и меркантилни посерковци
Автор: kcekce Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2139 Коментари: 2 Гласове:
5



Днес съм на фаза позитивно храносмилане на негатива:) Ясно е, че животът не е само рози, а човешките същества не са само ангели. Ясно е, че всеки и винаги си има причини да си мисли, че е прав да се изака на вашето метено, а после и да го разрови, та да се размирише:) Ясно е, че някои неща не поддържат връщане назад по линията на времето и натискане на „undo” бутона. Точно затова никога не бих си позволила жалки отмъщенийца и дребнаво „връщане на мръсно“. По-силна съм от това:)


 

И днес се обръщам към всички, които някога са успявали или са се опитвали - да ме мачкат; да ме лъжат; да ме използват; да ме „минат“ финансово; да саботират развитието ми; да осуетят плановете ми; да ме накарат да се чувствам зле; да ме обидят; да си повдигнат самочувствието за сметка на моето; да ми направят „сечено“ под какъвто и да било вид... 


 

Благодаря ви:) Вие всички спуснахте летвата толкова ниско, че да се чувствам прекрасен човек:) Нямам какво да прощавам, защото вместо да ме нараните, сте ме направили по-силна. Достатъчно силна, за да не ви го „върна“ и просто да продължа напред с усмивка:) Когато един път се затвори, винаги се намира друг. Вие не успявате да намерите път, по който да не прегазите някого. Мога само да ви съжалявам, защото това ви прави зависими от хората, по чиито глави стъпвате. Аз предпочитам да съм независима:)


 

Undo” прочетено на английски означава да върнеш нещата назад, все едно нещо не се е случвало. Но прочетено на японски „undo” означава „движение“. Продължавам да движа напред, без да отричам миналото и без да изневерявам на идеалите си. Това е моето „undo” - да прелетя над тази толкова ниска летва, смятайки я за „нищожна“, както се казва на юридически език:) Докато моето суверенно съзнание ви махва за сбогом...

 



Тагове:   ксе,   ксексе,


Гласувай:
5



1. анонимен - Не дръж много на тия работи :P В...
13.04.2012 01:08
Не дръж много на тия работи :P
Важното е че днес направи един човек весел с музичката си. Много свежи парчета имаш.

Поздрави от Холандия ;)
цитирай
2. kcekce - Не държа;)
13.04.2012 18:47
Мерси за комплимента и поздрави от София;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kcekce
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1159328
Постинги: 395
Коментари: 1058
Гласове: 1662