Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.07.2012 16:41 - Ах защо ли, ах защо ли...
Автор: kcekce Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2173 Коментари: 4 Гласове:
2



Любопитно ми е защо хората (не всички и без конкретни уточнения) са склонни да си вредят сами на имиджа, опитвайки се да вредят на други:) Не намирам отговора в тиквата си, така че помагайте:)

 

* Защо трябва да спреш за цялата нация нормално работеща услуга, след като държавата ти е отказала да си промени законите в облага на гъза ти и банковата ти сметка???

 

* Защо човек без преки наследници, който притежава половината от даден имот и не си е мръднал пръста за него над 30 години заплашва живеещото законно в имота семейство, направило всичко възможно за поддръжката му, с „Аз ще даря моята половина на мутри, да ви изгонят!“???

 

* Защо „малко шефче“ си спестява една заплата от изтекъл месец към свой служител, в момента, в който го прехвърля на хонорувано заплащане???

 

* Защо човек, напускащ еднолично група, изисква смяна на името й? И при това си „присвоява“ с нова парола за достъп както саундклауда, така и фейсбука на въпросната група, без да дава админ-достъп на другите членове???

 

За моя „розов“ мироглед ще е от полза някой да ми даде смислен отговор на тези въпроси, освен „Защото е пълен задник“:) Помооощ, спасете вярата ми в доброто! :Р



Тагове:   справедливост,   Защо,   ксе,   ксексе,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. lutz - Не беше лесно и сигурно не е окончателно, но постигнахме победа!
29.07.2012 02:05
Лобистката поправка, позволяваща евтино и лесно застрояване на защитени територии и изсичане на гори отпадна! http://forthenature.org/news/2473"

Благодаря ти за подкрепата! Има гражданско общество и будни хора в България!
цитирай
2. kcekce - Знам, знам;)
30.07.2012 09:48
Вече се попоздравихме с разни хора на лични съобщения;)
цитирай
3. pevetsa - Помооощ, спасете вярата ми в доброто!
31.07.2012 16:05
Трудно е за вярване, но има го, ДОБРОТО, в сърцата на хиляди Българи и Човеци!
Бъди благословена с ОБИЧ и ЗДРАВЕ, ВЯРА и НАДЕЖДА!
Алекс от Русе, проповедникът на Любовта.
цитирай
4. kcekce - Абе аз знам, че доброто го има:)
01.08.2012 13:17
Иначе нямаше да се изненадвам толкова, когато у някои индивиди то просто отсъства;) Мерси за пожеланието и подобно от мен;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kcekce
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1153117
Постинги: 395
Коментари: 1058
Гласове: 1662