Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.04.2018 05:09 - Градът вече не е мой
Автор: kcekce Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1818 Коментари: 3 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Това си го мисля от няколко години. Тази мисъл се формулира някак в главата ми, още когато все още можех с едно половинчасово завъртане по градинките да намеря поне 10 приятели/познати за компания. Просто и тогава вече бяха „Ама точно този ли искаше да срещнеш?“ или „Що пък таман се канят да си тръгват?“ :D

 

Когато си помислих, че градът вече не е мой, най-сетне разбрах, че съм съзряла и остарявам:) Аз най-вероятно ще съм от онези чичаци, които съм гледала преди с укор, които ходят на концерт на дърти пънк-легенди и не влизат с бесен устрем в погото, че даже и не танцуват - ами слушат със скръстени ръце:) Аз ще съм от онези критичните, дето на всяка манджа ще намерят крива мерудия – за да НЕ СЕ раздават на макс, за каквото се случва, просто защото го изживяват:)

 

И затова от години им разправям на моите приятели музиканти, че целевата им аудитория трябва да е на под и около 20. Защото именно тези хора владеят пазара, света и будния потребителски интерес – а не отегчените, претенциозни, ерудирани и умни НИЕ :D

 

Много се радвам, че в моя град е все така жива парковата култура – че градинките са пълни с народ, че може да се пуши и пие на публични места:) В Полша примерно не бих живяла – и то не толкова защото аз няма да мога да правя нещо, ами защото детето ми няма да може;) Иска ми се и то да има моите свободи от мое време:)

 

Градът вече не е мой, защото аз съм осъзнала своите граници. Аз вече знам какъв точно град и свят искам за себе си, знам, че 90 % от останалите хора не го искат, знам как да си го създам, знам точно какво ми липсва, за да мога да го създам, знам какво би ми попречило. За мен остават едни 3 % от града, които искам:)

 

А градът и светът са собственост на по-отворените за експерименти хора, на по-търсещите, на по-ненамерилите, на по-необмислените;) Модните течения и социалната култура се изграждат от „неоформените“ личности, от младите хора, които търсят нещо интересно и по дефолт се бунтуват срещу мейнстрийма – защото искат да станат ЛИЧНОСТИ по своя собствен път. Това е двигателят на еволюцията на хомо сапиенс – именно тези хора правят пробите, правят грешките, самоунищожават се или се размножават.

 

А не ние, уж умните, понатрупали акъл, колкото да знаем, че много често грешим в преценката си;) Знаете за какво говоря – ако четете това, или сте от младите, дето осъзнават града като техен, или сте били такива.

 

Градът принадлежи на онези, които още умеят безусловно и наивно да вярват и да мечтаят. На онези, които могат да се огледат наоколо самодоволно и непринудено да си кажат „Този град е МОЙ“:)

 

Мани града - светът е техен, те имат потенциала да направят абсолютно всичко, което си решат;) Те имат възможността да пробват абсолютно всичко, което решат:) И почти нищо досега в живота им не е направило тежка статистика за успех/неуспех, възможно/невъзможно, тъпо/мъдро. Нищо не е показало още, че не стават за някаква роля, че не биха се справили с някакви спънки, че биха сгрешили… Толкова е хубаво да си чист:)

 

Кръстосвам софийските улици нощем и донякъде се радвам, че този град вече не е мой. Моят багаж от задънени улици, рутинни битовизми, непоправими бумащини и социално отчаяние не е особено градивен.

 

И старата генерация е просто дължна да отстъпи на новата генерация територията си – за да стане нещо ново, нещо отвъд представите ни, нещо като прогрес нанякъде. Защото ние, колкото и да знаем как стават нещата, вече не вярваме, че нещата могат да станат по друг начин – а някой някъде вече го вярва и би се опитал да го направи;)

 




Гласувай:
3



1. pitwasilew - А
15.04.2018 15:17
с планината какво стана? Тя и природата/планината е на всички. И цялата планета. Е да, един ден ако ти кажат - "А бе ти от гората ли си хванат" също не върви! : D Стив Джобс беше цитирал/казал: “Stay Hungry. Stay Foolish.” А и не се знае къде ще пусне корени човек! : )
цитирай
2. kcekce - Късничко;)
12.05.2018 03:16
Малко късно ти отговарям, щото блога си не го гледам много редовно напоследък:)

За планината - аз съм с две ръце за да се опази, ебали му мамата кво е правителството;)

Най обичам да съм в гората - и на 24-рти ще съм под едни чемшири:) И малко ме е яд, че Съни не е направил този избор за комфорта си... Ама решенията за живота му са си негови.
цитирай
3. pitwasilew - А аз
17.05.2018 10:09
сега виждам отговора ти забравил съм за какво изобщо иде реч.

Ама да им е*ем майката на всичките правителства.

Ти беше споменала, че напоследък отглежда дете, така, че да ти е простено, че не си преглеждаш блога редовно!

Оф, то и аз сънувам тука еди луди луди жаби....планина ще видя след месец! Ама каква само планина ще е! Дръж се Земльо, юнак ще те гази!

Айде, поздрави и със здраве! Много планини ти пожелавам това лято!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kcekce
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1153320
Постинги: 395
Коментари: 1058
Гласове: 1662