Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.11.2019 23:54 - Да се беше изплюл
Автор: kcekce Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1404 Коментари: 1 Гласове:
1

Последна промяна: 24.11.2019 00:01

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Най-ласкателно бих могла да го нарека "бял стих"...


Знаеш ли какво презирам?
Твоя лъжовен имидж.
Лицето, с което се правиш пред гости,
че сме още заедно.
Твои приятели.
Мои приятели.
Наши приятели.
И ти ги лъжеш.
Знаеш ли какво ме отвращава?
Лицето, с което ме удряш.
Очите, които не ме виждат.
Виждат само омраза, враг.
И много добре знам,
че съм се подхлъзнала в зависима игра
и най-сетне излизам от играта,
за да спра да губя.
Вече знам, че няма да спечеля.
Искам само да спра да губя.
О, богове, остана ли нещо за губене?!

Бяхме заедно, имахме бъдеще.
И ти ценеше лъжливия си щастлив фейс
повече от общото ни щастие.
Даже не помисли, че може да е общо...
И да е щастие.

Да го беше подминал.
Да му се беше изплюл.
Но ти остана,
вменявайки ми вина,
за това, че изобщо си тук.
В моя дом, в който един стол не си донесъл.
Биейки ми шамари,
наричайки ме тъпа путка.
Ревейки за лично пространство,
докато ехото отеква
в половин празна къща.

Да ме беше подминал.
Да ми се беше изплюл.
Нямаше да боли толкова.
Сега седиш и с невинно изражение
лъжеш психолога на детето си.
На детето ни.
Бих те съжалявала повече,
ако не ме болеше толкова.
Бих имала съчувствие към теб,
ако не бях научена от теб
да получавам емпатията си обратно
под вид на ритник.
„Слаба си, виж се, на ти!“.

Да ми се беше изплюл.
Да ме беше подминал.
Нямаше да е толкова зле,
колкото да живея в лъжите ти.

Да ти се бях изплюла.
Да те бях подминала.
Да бях запазила за себе си
тази вселена, която посветих на теб...

Късно е вече.
Даденото – дадено.
Потъна в черна дупка.
Усещам как тя ме всмуква в себе си.
Но това не е влечение към теб,
ами към вселенското нищо.
Ако изобщо още искам
да съм част от нещо,
е то – голямото нищо.

Ще се изплюя на това.
Ще подмина.
Не знам колко от мен ще остане.
Но дори и тази останка,
неспособна да пише в рими,
заслужава повече,
отколкото ти някога си си помислял дори да дадеш.

Лъжи още.
Продължавай да лъжеш.
Това само доказва моето право да не съм с теб.  


Тагове:   ксе,   ксексе,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: kcekce
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1158261
Постинги: 395
Коментари: 1058
Гласове: 1662