Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.11.2008 18:04 - Световно неизвестни изроди:) - 16
Автор: kcekce Категория: Музика   
Прочетен: 1495 Коментари: 5 Гласове:
0

Последна промяна: 15.04.2014 22:41


Hyde -парчето е една от най-смислените молитви, които някога съм чувала:) Всъщност, търсех друга песен (малко по-оптимистична), ама я няма в YouTube-а. Както и да е - албумът си е як като цяло. Праскам и текста, въпреки че клипчето е със субтитри. Препоръчвам да го гледате (слушате) преди да четете текста (така или иначе си идва с клипчето). А тъпите крилца на клипчето са заради вокала, който си е татуирал крилца на гърба (не толкова грозни)

*Извинете за тъпата анимация на видеото - поднових го и такова има...

Lord, please shine your light down upon me
Lord, grant me good fortune don"t shun me
Take all this unhappiness from me
Say, am I crazy?
Well, GOD BLESS ME!

Now Lord, save me a place there upon the ark
I have been wandering in the dark
Put me into your collection
Lord, am I not worth your salvation?

It"s all masquerade
Just who is who, I can"t say
Don"t leave me in the cold
Just who is fake, who"s real??
GOD BLESS ME!

So lord, why do you watch from the sidelines?
War, it"s being fought on the frontlines
Say what is your final intention?
Lord, I"ve kinda lost my conviction

It"s all a masquerade
Just who is who, I can"t say
Don"t leave me in the cold
Just who is fake, who is real??
GOD BLESS ME!

(BLESS)

Why do we have a word for truth
When the whole damn world"s an April fool
How come we find an antidote
When germs grow fast and break rules?
Why do I soil my clean white shoes
When it wont be long before they"re old and worn
Are you sad or are you happy
How this pretension makes me yawn

GOD BLESS ME!

It"s all a masquerade
Just who is who, I can"t say
Don"t leave me in the cold
Just who is fake, who"s real??

GOD BLESS ME!

линк към следващия изрод



Тагове:   неизвестни,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Ти си неква откачена
04.11.2008 18:13
Май ще ти ставам фен :)))
цитирай
2. kcekce - За първото си прав:)
04.11.2008 18:54
За второто може и да сгрешиш:)
цитирай
3. анонимен -
04.11.2008 23:07
:-P
цитирай
4. krassko - Супер си.
06.11.2008 00:25
Такова "чудо" рядко се среща. Важното е че си весела и около тебе има атмосфера. И ако някой не те разбира, да знаеш че е откачен.:))) Поздрави!
цитирай
5. kcekce - По-скоро май
06.11.2008 01:10
който ме разбира е откачен:) Демек, не спада към 90-те и отгоре процента, дето изграждат критерия за "нормално":) Поздрави и от мен и мерси за милите и весели думи;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kcekce
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1163132
Постинги: 395
Коментари: 1058
Гласове: 1662