Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.01.2009 00:55 - Световно неизвестни изроди:) - 29
Автор: kcekce Категория: Музика   
Прочетен: 1105 Коментари: 4 Гласове:
0

Последна промяна: 01.04.2009 12:42


Head Phones President - в същия дух като Dazzle - миловиден и врещящ като за световно женски вокал. И доста приятно общо звучене. Enjoy:)

P.S.: Допълнително инфо след слушане. Поправка - Dazzle на малкия пръст не могат да им стъпят. Ако някога в живота си поне малко сте се кефили на Guano Apes, това е с пъти по-добро. Страхотно добре барнати неща, без забележки нито по отношение качество на инструментала и вокала, нито по отношение на композиция и настроние:) Групичката ми влезе в графа "да му е*а майката, как не съм знаела за тях толкова години":))) Връща ме в "94, когато се къртех от първия албум на Korn:))) Ще дам и линкове за сваляне като приключа с дърпането, че засега имам само един албум (дръпнах го оттук ЛИНК).

линк към следващия изрод



Тагове:   музика,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. chris - абе, ксе,
15.01.2009 18:43
слушала ли си walls of jericho?
цитирай
2. kcekce - Слушала съм:)
16.01.2009 01:48
Не го удряй на "ама аз тоя виц го знам иначе":) Просто кажи, дали ти харесва или не:))

На Walls не са им толкова пипнати нещата откъм развитие от началото до края на песента... А при тия си е разказче. Има различни моменти, не просто "с тая песен искам да кажа ТОВА" и то да се повтаря... Не се кефя много на изкуствено направени неща, но това тук ЯВНО е правено с много мисъл и въпреки това се усеща натурално. Просто шапка им свалям. Дали са си повече зор от Walls да си направят нещата качествено. А са си indi отвсякъде.
цитирай
3. chris - ами..
16.01.2009 09:02
на тези още не съм им слушал целия албум, така че засега не мога да имам изградено мнение, но предполагам, че ще ми харесат.
иначе, WOJ просто са по-яростни, агресивни, спонтанни, хаотични от HPP (ай съспект), сякаш наблягат повече на импулса, отколкото на някакво добре обмислено и изградено концептуално внушение.
ама че глупости от човек, който не може да чете ноти... :)
цитирай
4. kcekce - Да де,
16.01.2009 12:17
точно това и аз имах предвид под "не толкова пипнати":)

А за HPP не съм сигурна, дали наблягат на някакви внушения умишлено:) Все пак мацката е пяла половин живот в мюзикли, няма да се учудя, ако й е станало тик това:) Професионално изкривяване:)))

ей тука можеш да ги дръпнеш: http://www.bgshare.com/get,400451.html
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kcekce
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1153183
Постинги: 395
Коментари: 1058
Гласове: 1662