Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.07.2010 15:26 - On Air от репетиционната 4:)) - Лъжички на прах
Автор: kcekce Категория: Музика   
Прочетен: 1110 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 20.07.2010 16:01

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Най-новото парче, още месещо се и неизпечено:) Запазваме си правото да променяме парчето занапред накъдето ни скимне и както намерим за добре:) Ето линк за първата му разработка от репетиционната:

Активиран е линк за публичен достъп:
http://dox.bg/files/dw?a=651836072f

(записът е доста тих, басите избиват, вокалът се губи, така че който има възможност - басите на минимум, високите на макс, за да се чуе изобщо нещо:)

Ето и последната версия на текста, която леко се различава от тази на записа:

Аз няма да съм
и няма да стана.
Аз може би бях,
но без да го зная.
Аз може би ставах,
но спрях
А може би спирах,
но бях?

Аз може би бях.
Аз може би спях?
Аз може би спрях.
Май просто от страх...

Това не съм аз.
А кой съм била?
Аз може би съм
лъжа до лъжа...

Аз няма да спя,
но няма да виждам.
Аз няма да спра,
но без да се движа.
Аз няма да имам
живот.
И няма да искам
такъв.

Не искам и плът,
пропита със страх.
Страха от това
каква съм сега.

Аз може би съм
лъжички на прах.
Аз може би съм,
каквато не бях.

Това е може би сън?
Аз може би спя?
Сънувам, че съм,
каквато сега...
image


Тагове:   музика,


Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: kcekce
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1163466
Постинги: 395
Коментари: 1058
Гласове: 1662