Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.05.2011 18:22 - КсеТоФон и Soviet Soviet в Деня на детето!
Автор: kcekce Категория: Музика   
Прочетен: 2280 Коментари: 4 Гласове:
1

Последна промяна: 23.05.2011 18:26


Ами, ще подгряваме Soviet Soviet, аз лично се нааквам от кеф от този факт:) Мястото е кино "Влайкова", денят е 01.06.2011 г. (faceshit - http://www.facebook.com/event.php?eid=226268970723666)

Тъй като анонсът в личния ми блог трудно би могъл да мине за "официален", си позволявам да наблегна върху най-важното, а т.е. италианските "съветски" юнаци, които ми събраха очите преди няколко месеца на първо слушане на парчетата им в myspace (сега май са оставили само новото) и на чийто концерт бях решена да отида на всяка цена:) В смисъл - дори и да не свирех там същия ден, ЩЯХ да съм там в публиката, защото момчетата наистина си заслужават:)

Предвид тяхната "летва" на разтуптяващ сърцето и смислен пост-пънк, ние за разнообразие ще свирим с барабанист:) По повод участието на Светльо от АС (при положение, че Любо също е И от АС) се чудим дали да не прекръстим временно групата на кАСтфон xD Ама майтапът настрана, ще гледаме настроението да е на ниво и никой от публиката да не скучае;)

Може да МРАЗИТЕ КсеТоФон, ама италианската банда сериозно е ток и жица:)

P.S.: Озвучаването ще е осигурено от БНР "Христо Ботев", така че сблъсквалите се с шум, брум и "нищо не разбрах" във Влайкова (и аз съм в това число...) могат да бъдат спокойни.







Тагове:   Music,   ksetofon,   kce,   kcekce,   soviet soviet,   post-punk,


Гласувай:
1



1. him - :)
05.06.2011 21:29
Вземете ме да свиря на самотното джембе зад теб :) Или на празна бирена бутилка от 2 л, само забравих с кой вид ставаше най-добре. И защо да сте лоши - звученето ми прилича на Морфин - само саксофонист и барабанист ви липсват и ще сте екстра.Поздрави.
цитирай
2. kcekce - Аз съм за junk-а xD
06.06.2011 04:29
Цикля в няк`ва мисъл, че junk-перкусионист ще ни дойде най-добре... Просто самата предпоставка, че свириш на боклуци, които си си харесал като звук, предполага да се вслушваш и в музиката и да реагираш адекватно и емоционално. Това ми е все още в графата "несбъднати мечти";) Ако искаш ела да посвирим някой път в репетиционната - ей те тука ще ме намериш за контакт (въпреки че мейли за коментари нещо не получавам навреме...)
цитирай
3. lutz - Има ли видео-аудио от събитието?
13.06.2011 14:32
И къде да го открия? Поздрави! :)
цитирай
4. kcekce - Ще има
13.06.2011 15:03
Жоро Аранжоро и Спарто снимаха, ама трябва да се обработи и смеси със звука. А звука трябва да го обработят от радиото и да ни го пратят първо:) Иначе от Совиет вече има клипчета в Ютюб от Влайкова;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kcekce
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1158750
Постинги: 395
Коментари: 1058
Гласове: 1662