Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.01.2010 19:30 - П.И.С.Н.А. М.И.:)
Автор: kcekce Категория: Поезия   
Прочетен: 1078 Коментари: 4 Гласове:
1



Писна ми от лицемерни думи.

От лъжичките самоизмами.

От изказани без вяра мисли.

От прикрити с драматизъм дрисли

и от сричащи евангелисти!

 

Писна ми най-вече от глупаци,

ходещи като коне с капаци.

И от блудкави определения

за неща, в които имате съмнения…

Искам лично и категорично мнение!

 

Писна ми от празна куртоазия

и от безидейни безобразия.

Писна ми от хора без позиция,

от общоприетите традиции

и хипертрофирали амбиции.

 

Писна ми да чувам “Твърде слаб съм”.

Писна ми да чувам и “Не мога”.

Писна ми от ЕГО и от ЕМО!

От самозапалени проблеми,

от изтъркани до дупка теми…

 

Писна ми от всичките ви страхове

и срама от жалките ви грехове,

недоказан НИКАК със дела!

И от бягства от реалността,

водещи към същите говна…

 

Писна ми от сити депресари.

Писна ми от гневни комплексари.

Писна ми от дребните неща.

От оплаквания под дъжда

за мазолченцето на крака,

кой ли го настъпи и кога…

 

Писна ми от мисли за удобства

без идея колко ще ви костват.

И от манията за величие

съчетана с тъпо безразличие

към това, че всички си приличаме.

 

И аз знам, това ще ви хареса.

Просто ще ви грабне интереса.

Щото и пред себе си не знаете

как удобно да си го признаете,

че не сте добри, ами си траете!

 

Сипвам ви това, в което вярвам.

Пиша, все едно се изповядвам.

Същото го правя и на живо.

Всичко, гнусно или пък красиво

ви го давам, без да е лъжливо.

Предпочитам го пред нещо сиво.

Предпочитам го пред нещо празно.

Лицемерието е заразно!

 

Ако чувстваш нещо – усети го.

Ако вярваш в нещо – напиши го.

Ако нямаш нещо – потърси го.

Ако търсиш нещо – намери го.

Ако искаш нещо – направи го.

Ако виждаш нещо – разбери го.

Ако нямаш нищо – напълни го.

Ако мразиш нещо – забрави го!

 

Сигурно ще прозвучи банално,

но каквото писах е реално:)




Гласувай:
1



1. injir - Istinata!, , Gola, nahalna i mla...
19.01.2010 19:35
Istinata!,, Gola, nahalna i mlada!,, kakto se pee v edna pesen.
цитирай
2. negativna - не се тревожи
19.01.2010 19:42
Не се тревожи, и ти си същата като описаното. Човек най-много се дразни от това, което не понася в себе си.

Между другото, "мразя лъжата и лицемерието" го пишехме навремето по лексиконите. През пубертета. На 27 е много, много късно.
цитирай
3. kcekce - Много си мила
19.01.2010 19:44
ама все пак ти се кефя:))
Сигурно ми е късно:) Младея?:)))
цитирай
4. mikaela19 - :)
20.01.2010 13:41
Ако чувстваш нещо – усети го.

Ако вярваш в нещо – напиши го.

Ако нямаш нещо – потърси го.

Ако търсиш нещо – намери го.

Ако искаш нещо – направи го.

Ако виждаш нещо – разбери го.

Ако нямаш нищо – напълни го.

Ако мразиш нещо – забрави го!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kcekce
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1153274
Постинги: 395
Коментари: 1058
Гласове: 1662