Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.12.2010 02:58 - Песто за пестеливи №2
Автор: kcekce Категория: Рецепти   
Прочетен: 2452 Коментари: 2 Гласове:
2



Ето и следващите две вариации, които засега май ще си останат и последни, защото ми изгърмя пасаторът:(

Песто от магданоз и спанак

Продукти:
* 2 връзки магданоз
* приблизително същото количество спанак
* 40-50 гр. суров белен слънчоглед
* скилидка чесън
* около 5 гр. краве масло
* 10 гр. пармезан
* 10 гр. камембер
* сол и олио на вкус

Приготвяне:

Магданозът, спанакът и чесънът се нарязват, слънчогледът се припича на тиган. Продуктите се пасират заедно с постоянно доливане на олио. Получената субстанция има страхотно свеж и приятен вкус:)

image


Песто от броколи и леблебия

Продукти:

* 150 гр. броколи
* 50 гр. печена леблебия
* скилидка чесън
* около 5 гр. краве масло
* 10 гр. кашкавал
* 10 гр. камембер
* щипка естрагон
* сол и олио на вкус 

Приготвяне:

Броколито и чесънът се нарязват сурови и се пасират заедно с останалите продукти. Леблебията е доста твърда и суха (именно тя ми съсипа пасатора, мръсницата!), затова сместа става доста гъста и най-вероятно ще ви се наложи да долеете и вода, освен олио. Това песто стана по-едро смляно, тъй като поради липса на друга опция го довърших с мелничка за орехи...

image


Тагове:   спанак,   магданоз,   броколи,


Гласувай:
2



1. kdraganof - Ксе
22.01.2011 16:58
манджата изглежда ''чук'', напоследък съм на зелена вълна :)), в смисъл здравословни рецепти, дори и сайтче за такива открих. Не че е трудно да се намери ама тоя си ме кефи много. Ще почвам да тествам и аз как се справям с готвенето им. Та манджите са уникални.
цитирай
2. kcekce - Уфф...
22.01.2011 18:17
Аз умирам за всичко зелено без никакво влечение към здравословното хранене:) Пробвай тва с магданоза, супер стана;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kcekce
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1158513
Постинги: 395
Коментари: 1058
Гласове: 1662