Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.02.2013 14:54 - Как постигнах хармония с фън-шуй
Автор: kcekce Категория: Забавление   
Прочетен: 2300 Коментари: 4 Гласове:
1

Последна промяна: 24.02.2013 15:13



Една чудна неделна утрин се събудихме с половинката ми, целунахме се мило и се поизлежавахме още около час, бъбрейки весело за разни дреболии. После той седна да си прегледа някаква работа на компютъра. А аз по повод хубавия почивен ден и слънчевата сутрин реших да направя нещо приятно и полезно. Сетих се, че напоследък все попадам на разни статии за фън-шуй, изкуството на насочване на енергията в дома. Та реших да се заема с хармонизиране на средата си на обитание.

След кратка консултация с интернет-изданията установих, че трябва да започна с основно почистване. Така щях да изхвърля от дома си застоялата негативна енергия и лошите спомени. Запретнах ръкави и започнах с усмивка от спалнята. Щях да я приведа в идеална хармония и да изненадам приятно любимото човече вечерта. Из ума ми се завъртяха и вдъхновяващи идеи за секс на ароматични свещи...

Въртейки се с прахосмукачката и парцала из спалнята, открих залежи на негативна енергия под вид на стари мъжки чорапи, заврени зад нощното шкафче, засъхнала чаша от кафе с шлюпки от семки в нея, машинка за подстригване с пръснали се от нея по секцията косми и дори фас, изгасен в саксията ми с каланхое. Енергията сто процента беше негативна, усетих веднага как в душата ми започват да бушуват отрицателни емоции. Събрах носителите на злото в найлонов плик. Със задоволство стоварих вътре и повяхналата червена роза, подарена ми за Свети Валентин, тъй като по фън-шуй старите прашасващи букети също привличат лоша енергия. Пликчето отиде в контейнера пред блока.

Докато миех старателно паркета, мъжът ми се появи в спалнята с обувки в ръка.
- Ще отида до магазина да купя това-онова. Кажи ако искаш нещо конкретно. - рече той, стоварвайки до чекмеджето мръсните си обувки и ровейки за чорапи. - Абе да си ми виждала любимите чорапи? От две седмици ги търся.
С възможно най-хармоничен тон изръмжах, че въпросните чорапи се намират в общата маса квартални отпадъци, поръсени обилно с косми от брадата му. Мъжът ми ме изгледа кръвнишки, взе си други чорапи, обу се и излезе. Забърсах пак местата, където по влажния паркет се бяха отпечатали подметките му.

Време беше да се преориентирам към кухнята. Смених водата в кофата и навлязох във въпросното помещение, където открих стария ми баща заспал на масата пред чашка ракия. Видимо пречеше на потоците положителна енергия, веднага го усетих. Свестих го с един фън-удар по главата с мокър парцал, след което с добре премерен шуй в задника го пратих навън да изтрезнява у някой от приятелите си по чашка. Вече на спокойствие хармонизирах кухнята идеално и подредих на подходящи места снимки на красиви пейзажи и златни рибки. Между другото отпуших и сифона на мивката, запушен с косми и хранителни отпадъци. Чиста есенция на негативната енергия!

Дойде редът и на дневната. По фън-шуй най-често обитаваното от мен помещение трябваше да претърпи определено префасониране на десния краен ъгъл, отговорен за привличане и задържане на любовта. Влизайки в дневната осъзнах, че в крайния десен ъгъл е компютърното бюро на мъжа ми, който вече се беше прибрал от пазар и си проверяваше мейла. Веднага съзрях редица фън-шуй грешки във въпросната зона – остри ъгли, хаос, мръсотия и дори ужасен плакат на рок-група с череп на него. Припомних си, че в този ъгъл е добре да се закачи афирмация, написана на червена или розова хартия. Намерих подходящ лист, написах на него „Любовта ще ме намери винаги и навсякъде“ и бързичко го залепих върху привличащия негативна енергия плакат. Мъжът ми се обърна, погледна афирмацията и каза:
- Аре без гадни намеци, а? - и скъса посланието ми към Вселената, хвърляйки го в кошчето.

В чудо се видях. За да поправя бързо щетите, нанесени на енергийните потоци, изкарах картичка с две сладки котенца и чифт червени свещи и ги подредих върху бюрото му. Докато палех свещите, мъжът ми пак възропта:
- Ще ми подпалиш документите, бе жена! Какво те прихваща? - духна свещите и ги прати и тях в кошчето. Веднага усетих прилива на негативна енергия.
- Трябва да заоблим и ъглите на бюрото! - заявих аз.
- Да бе, нямам си друга работа. - отвърна с пренебрежение мъжът ми и продължи да си зяпа в монитора насред бушуващите наоколо му вълни лоша прана.

За да поправя поне малко нещата, изрових от чекмеджето един вятърен звънец и го закачих на корниза над бюрото. От отворения прозорец лъхна приятен ветрец, който веднага изпълни стаята с хармоничен звън.
- Да го махаш това дрънкало от главата ми, преди да съм ти припикал цветята! - заплаши мъжът ми.
- Да се махаш ти оттука, преди да съм ти изгорила наистина документите! - отвърнах аз под влияние на потоците негативна енергия. Мъжът ми ме изгледа ядно, захлопна лаптопа, събра го заедно с папките си в чантата и стана.
- Хубаво, тръгвам си. Майната ти.

Когато той напусна апартамента, най-сетне можах да почистя бюрото му, да запаля за привличане на любовта червени свещи, да подредя снимки на двойки животинки и да си закача нова афирмация на стената. Преди това разкарах окончателно омразния плакат с черепа. Засега не усещам много силно наплива на потоците положителна енергия, но скоро сигурно ще се натаманят и всичко ще стане много по-розово. Смятам да купя и няколко подходящи за зоната на любовта кристала. Според интернет-изданията правилната фън-шуй подредба гарантира, че любовта ще ме сполети до шест месеца. Не бива да бързам, но очаквам положителните промени с нетърпение. Засега се вслушвам с наслада в тишината и приятния звън на вятърния звънец. Усещам, че много скоро ще постигна душевна хармония. По фън-шуй.


Тагове:   хумор,   любов,   ксе,   ксексе,   фън-шуй,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. zeni - тъкмо си мислех
28.02.2013 18:52
че е крайно време вече да изцепиш някоя забавна статийка :)
цитирай
2. kcekce - Бях заета
01.03.2013 10:51
с основното почистване :D
цитирай
3. romanticgirl25 - :) много ми хареса статията ви госпожо....е много ви е било трудно да направите промените като са се дърпали
12.03.2013 15:28
Аз имам същите родители-не ми пипай мебелите, като се ожениш командвай на мъжа си. А е един безпорядък. А за фш знам че за добро комуникиране и разбиране тр да намерите зоната на брака и да прекарвате повече време в нея заедно! Помислете си добре! Успех!
цитирай
4. kcekce - *facepalm*
12.03.2013 17:07
Някои са просто ОПЕРИРАНИ от чувство за хумор....
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kcekce
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1159228
Постинги: 395
Коментари: 1058
Гласове: 1662