Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.01.2014 21:36 - Тантра-романтика
Автор: kcekce Категория: Забавление   
Прочетен: 3112 Коментари: 6 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Здравей, мило дневниче! Днес ще ти разкажа за моя опит да разнообразя сексуалния си живот. Трябва да спомена, че мъжът ми в крайна сметка свикна с фън-шуя вкъщи, макар и да приръмжава леко. Сигурна съм обаче, че тези негови изблици ще се хармонизират, тъй като във всички ъгли на любовта по стаите съм сложила, каквото трябва;)

 

Тъй като нова любов още не ме е сполетяла, а старата все така ми отпуска минути за интимно внимание веднъж-дваж седмично, реших да приложа знанията, които натрупах чрез четене в интернет по една необятно-духовна тема – тантрическия секс. Наизустих основните правила – 1. обръщай внимание на дишането на партньора, 2. целувайте се, 3. говорете за секса и 4. създайте приятна атмосфера. Това е най-просто погледнато правилникът, ако прочетеш повечето популярни статии по въпроса. Непопулярните няма да ги чета, защото явно не работят – иначе хората щяха да им сипят повече лайкове.

 

И така – започваме. Дочаках зорлем почивните дни на мъжа ми. Той се опитваше да ме склони към близост преди това, но не го допуснах до лоното си. За истинския духовен акт се искаше отпочинало съзнание и свободно ненапрягащо време, с които той не разполагаше през работната седмица.

 

Дойде дългоочакваната петъчна вечер. Мъжът ми обаче ми каза „Имам нужда да се видя с приятели“ и излезе. Погледнах позитивно на ситуацията – това ми даваше възможност да подредя обстановката без негово знание и да заложа основите на духовния акт, който очаквах да се случи.

 

Побързах да отида до най-близкия цветарски магазин, преди да е затворил. Смятах да съчетая съвременната класика в романтиката с древната мъдрост, поръсвайки апартамента и леглото с розови листенца. Розите бяха доста скъпи, но за тази кауза си струваха парите. Купих двадесетина – червени – и се отбих пътьом в денонощния супермаркет за соли за вана и ароматични свещи.

 

Всички необходими ресурси вече бяха налице, когато се прибрах. Подредих свещите в най-интимните ъгълчета на дома ни – спалнята и банята. За настройка на приятно изненадания ми любим оставих няколко да горят и в антрето – с предизвикателния аромат на карамфил.

 

Оскубах набързо розите и пръснах нежните им листенца по пътя от коридора до спалнята. За да не забрави да си вземе душ преди сакралния акт, сипах по-дебела пътечка листенца към банята, където бях напълнила благоуханна вана със соли, отново поръсена с плаващи розови листенца. Всичко беше просто перфектно!

 

Понечих да облека най-хубавото си еротично бельо. Няма да повярваш, дневниче, но се колебах около час дали да го облека или не! Все пак тантра проповядва чистата енергия, а моите прашки и сутиени си бяха продукт на западната цивилизация и нейните извращения на чувствеността. В крайна сметка се отказах от бельото и реших да посрещна мъжа ми чисто гола, говорейки му на езика на чакрите и на самата Природа.

 

Седнах в изкусителна медитативна поза да го чакам и замедитирах. След около 40 минути обаче започнах да се чувствам неудобно, за което обвиних неизбистреното си съзнание. Наложих си го: „Трябва, ТРЯБВА да се отпуснеш напълно и да усетиш ЧАКРИТЕ!“. След около час опити усетих, че става все по-зле - не само не усещах чакрите си и не можех да ги управлявам, но и ме терзаеха натрапчиви агресивни мисли „Тоя тъпанар къде се губи?!“ и силно тревожни мисли „Той ще се прибере ли изобщо?!“. Но си наложих самодисциплина и след около час наистина изпаднах в спокойно медитативно състояние и пълна хармония със себе си.

 

От унеса ми ме пробуди внезапният трясък, идващ от коридора. Докато още се адаптирах към земната реалност, дочух и викове. Опитах се да стана, но краката ми се бяха схванали до степен да не ги усещам. Тупнах от леглото, на което седях, на пода, след което бързо запълзях на колене към източника на виковете, който беше в посока на антрето.

 

Заварих мъжа ми да се подпира несигурно на едната стена в коридора. Млатеше ядосано горящото си палто с шала си.

 

- К`ви са тия свещи тук, ма! - изрева той, щом ме видя. После попита: - Що си гола бе?!

 

Понечих да се изправя, за да помогна за потушаването на огъня, но краката ми все още отказваха да реагират, усещах само леки иглички по стъпалата. Тупнах настрани, а това видимо предизвика нова вълна от негативни емоции у съпруга ми.

 

- Ще си вдигнеш ли дебелия задник да помогнеш, или аз да се оправям?! - кресна той с оплитащ се език и започна колебливо да напредва към банята, подпирайки се на стената и опитвайки се да пляска гърбом все така с шала по горящото палто. Резултатът беше, че и шалът се запали...

 

- Тичай към банята! - изврещях аз, ужасена и все така неспособна да контролирам краката си. Съпругът ми изненадващо ме послуша и се устреми на зиг-заг по розовите листенца към санитарния възел, препъвайки се в собствените си стъпала и в подредените по пътя свещи. Чух кратко изсъскване от банята, след като той се скри в рамката на вратата.

 

Допълзях до закачалката в антрето и дръпнах горящото палто за полите му. Закачалката се сгромоляса върху мен с цялата си тежест от зимни якета, шапки и кашончета с временно „зимуващи“ обувки. Въпреки това успях да удавя пламъка по палтото, смачквайки го в пода с тялото си.

 

Мъжът ми излезе от банята с разкривено лице и чаена свещичка, залепнала за крака му.

 

- Какви ги вършиш бе, жена! - ревна той с видимо нетрезв тон. Аз обаче реших да жертвам собствените си временни емоции и да хармонизирам нещата възможно най-безболезнено и бързо. Чувала и чела бях, че мъжете не могат да устоят на голо женско тяло, особено пък съчетано с комплименти и възхвала на мъжката личност.

 

- Скъпи, ти си толкова силен! - казах му аз с възхищение и му се метнах на врата. Той попипа объркано плътта ми.

 

- Има ли нещо за ядене? - каза накрая, явно успокоен.

 

- Не, мили, днес ще те нахраня с моята енергия! - казах му аз и се вслушах в дишането му. Звучеше забързано и насечено, явен признак на сексуална възбуда. Целунах го страстно, както нареждаше и второто правило. Той ме избута с ръка.

 

- Поне хляб има ли, масло, пастет, нещо там?! - запита той.

 

- Зарежи храната, нека си поговорим за секса. - казах аз мило, спомняйки си за четвъртото правило. Посегнах пак да го целуна.

 

- Ама остави ме бе! - отвърна той на тази ласка. - Какъв ти е проблемът?

 

Огледа с плуващ поглед погрома от опожареното палто, кимна утвърдително, когато установи, че вече нищо не гори и рече:

 

- Оффф, спи ми се.

 

Упъти се - два пъти с левия, един път с десния – към спалнята, откъдето се провикна:

 

- К`ви са тия лайна по леглото?

 

Аз бях застинала в... наречи го ако искаш културен шок. Докато се усетя да му отговоря нещо, от спалнята се дочу хъркане. „Няма да е днес, явно“, си казах аз и реших поне да си взема успокояваща вана – която, слава Богу, бях напълнила по-рано. Отидох в банята на вече събудилите ми се крака, но в пяната на ваната заварих мръсния прегорял шал. Извадих го с погнуса, с два пръста, и го метнах в ъгъла. Пяната изглеждаше още чиста. „Поне едно удоволствие ще си доставя тази вечер!“, казах си аз, седнах на ръба на ваната и се обърнах вътре цялата, на един път... Водата беше студена!!! Изписках, изскочих от водата и се хвърлих в душ-кабината да си пусна горещ душ.

 

Та това беше, мило дневниче:( На другия ден се наложи да чистя, не ми остана време да се заема пак с тантрически секс... Мъжът ми и той беше зает да измазва стената в антрето и да монтира наново закачалката. И не усетих дори една искра да прехвърчи между нас, въпреки че напрягах чакрите си до последно... Дали това означава край за брака ни, мило дневниче?:(




Гласувай:
8



1. ponicka - Не се оплаквай, нали може да маже и ...
09.01.2014 21:56
Не се оплаквай,нали може да маже и ремонтира.Това са си неправо дзен умения.Не си усетила искрите между вас тогава щото,може да е бил в нирвана мажейки стените.
цитирай
2. milady - :))))))))))
09.01.2014 21:59
xxax Ъxa Ъаа..x ..xaaaa....
цитирай
3. kcekce - Ама...
09.01.2014 22:16
Ама... Два дюбела мога и аз да сложа... Пък той никакви усилия не полага върху чакрите си! Хлип:(

Хъхъххъ:)
цитирай
4. ponicka - Че, нали в петък има нужда да се види с ...
09.01.2014 22:53
Че, нали в петък има нужда да се види с приятели?!Да не мислиш,че е случайно?Неееее,чакрите са го отвели натам и са поработили в групата за взаимопомощ":)
цитирай
5. kcekce - В клуба
09.01.2014 23:38
В клуба на анонимния съпруг на уфтсътъ:)
цитирай
6. minevv - hahaha
10.01.2014 15:17
имаш талант
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kcekce
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1153283
Постинги: 395
Коментари: 1058
Гласове: 1662