Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.11.2008 15:53 - Анкета - Коя е най-гадната българска бира?
Автор: kcekce Категория: Забавление   
Прочетен: 4714 Коментари: 13 Гласове:
0

Последна промяна: 10.11.2008 16:20


Нещо си занемарих напоследък сайтчето за бирата (birata.com) и пак се хванах за анкетките:) Много ще се радвам, ако успея да докарам една хубава статистика чрез блога, така че не се свенете да коментирате:) Не че не е забавно, да се блъскаш из "Строежа", задавайки тъпи въпроси, ама сигурно има и друг начин:)))

Та, въпросът е - Коя е най-гадната българска бира?

Лично според мен - Шопско. Е нема такава гадост... Zlika като 100 % войнстващ шоп да възроптае, ако иска:)))

EDIT: Е ху"ава работа... Десет прегледа и нито един коментар! Аре, активирайте се малко, оплюйте си най-омразната помия!:)


Тагове:   най,


Гласувай:
0



1. анонимен - zlika никога не се пише с главна буква - това издава лошо възпитание :-)
10.11.2008 16:20
Да разделим бирата на два лагера:
1. гоуно - пиринско, шопско, леденика, славена и т.н.
2. елитна - загорка, ариана, каменица

1 излита автоматично от класацията. От 2 Каменица е най-добра за моето телосложение - пия 8 и на другата сутрин не ме боли глава

Според тази статия стигам до извода, че си провинциалистка...
цитирай
2. анонимен - алмус
10.11.2008 16:29
което било хоби, ама не знам, кой би го практикувал :)
цитирай
3. kcekce - Стигай си, където искаш:)
10.11.2008 16:29
Не питах, от коя бира най-малко те боли глава, а коя е НАЙ-ГАДНАТА. "Пиринско" ли да броя за отговор? Освен това - къде забрави Шуменското в двата лагера?

Аз пък като "бирен" специалист (ако щеш го приеми за празна хвалба, все ми е тая, така си е) по отговора ти стигнах до извода, че нищо не разбираш от бира:) Просто си пиеш най-популярните марки, щото си им свикнал. Като имаш предвид, че говоря за БИРА, а не за нещо с есенция хмел и добавка на медицински спирт:)

Както винаги - без лоши чувства (не си моря мозъчето за такива неща:)
цитирай
4. анонимен - Упс...
10.11.2008 16:33
отговорил съм коя е наи-яката бира. Колко съм глупав :-(

Шуменско е в 2

Най-гадната е живата бира, от която се напивам и ме боли глава...
цитирай
5. tashunkosapa - нищо не знаете вие!
10.11.2008 16:36
Най-гадната бира е Струмско пиво! Единствено Шопското му съперничи по отвратителност!
цитирай
6. kcekce - tashunkosapa - За щастие
10.11.2008 16:39
това дори не съм го пила:) Ще знам занапред да не близвам...

EDIT: BTW живата бира не е за наливане с нея, нормално е да те боли глава, особено ако е ale. А и на много от местата, където правят жива бира в БГ, просто си пестят от материала ужасно и резултатът е скъпа нефилтрирана бира без консерванти, която няма почти никакъв вкус (и цвятсъщо) и води до главобол:)))
цитирай
7. kcekce - Мамка му
10.11.2008 17:44
Ето, вече 25 прегледа и само три отговора на въпроса. Ехооо, спите лии?:)
цитирай
8. chris - Аз лично
10.11.2008 17:54
посочвам "Леденика".
Най-вероятно обективно не е тя, но по принцип избягвам да опитвам български бири със странни имена като някои от горепосочените фаворити.
цитирай
9. kcekce - Леденика - отчетен
10.11.2008 18:01
И както винаги все още няма два гласа за една и съща бира:)))

Мразя ги тия анкети за българските бири... Що изобщо ги измислям???
цитирай
10. анонимен - Strumsko
11.11.2008 13:33
gadost golqma
цитирай
11. анонимен - бираджийка-Болярка
11.11.2008 13:38
Доста променят почти винаги нашенските марки бира.Миналата година бях на Шуменско-разводниха го. Болярката цепи глава,че се не трае, виж наливната е супер. Сега съм пак на Каменица тъмно и майче ми е фаворит. Лятото ми допадна Астиката,може и нея да броиш към фаворита ми. Но като истинска бираджийка казвам изтъркания-актуален винаги виц за най-хубавата бира : "Зелена,изпотена и на муфта",абе нямаме гадна бира ние :) :) :)
цитирай
12. kcekce - Имаме временен победител:)
11.11.2008 14:17
В класацията за най-голяма гадост засега води Струмското с два гласа:))
цитирай
13. julllinkata - Бах ма'му
19.11.2008 23:56
Аз до това Струмско даже не съм се докосвала.....Но явно не е като да съм изтървала 6 ицата от тотото. Ми май от тези, с които съм се прежалвала във времена на мизерия "Славената" най-имаше вкус на престоял чай с магарешка урина.
Но (ако може да вметна критика към самия въпрос на анкетата), не е уточнено по-какъв критерии "най-гадна".
Понеже от Загорки съм имала такъв шибан махмурлук, че съм се чудила що не я прекръстят най-сетне на "водка с бира".
Ат ласт: Нефилтрираната бяла "Каменица" дето бяха пуснали беше най-голямата годост, която съм опитвала.
След нея "Каменица твърдо", поради причини, изброени по-нагоре за "Загорката".
Надявам се бях изчерпателна:Р
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kcekce
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1164068
Постинги: 395
Коментари: 1058
Гласове: 1662