Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.04.2015 18:34 - Сладкиш с млечен крем, малини и вишни
Автор: kcekce Категория: Рецепти   
Прочетен: 3799 Коментари: 0 Гласове:
2



В близкия супермаркет най-сетне се сетиха да заредят замразени горски плодове, което стана причина да напълня камерата с всевъзможни малинки-къпинки, ягоди и вишни:) Толкова им се зарадвах, че дори без да обичам сладко ме засърбяха ръцете за експерименти.

Продукти (в приблизителни количества):

* 100 гр. маскарпоне;
* 200 гр. заквасена сметана;
* 200 гр. извара;
* захар на вкус;
* настъргана кора от 1 лайм;
* 250 гр. малини;
* 250 гр. вишни без костилка;
* 1 пакет бутер-тесто;
* пудра захар за посипка.

Приготвяне:

Разбийте с миксер всичките млечни продукти и захарта. Подправете крема с настъргана кора от лайм.

image

Изпечете размразеното бутер-тесто на еднакви по размер блатове. Аз изпекох 4, но за моята кутия 3 се оказаха предостатъчни.

image

Започнете реденето с един блат отдолу - покрийте го с крем, поръсете плодове (ако са били замразени, размразете ги и ги отцедете от сока предварително) и заравнете слоя.

image

Редете блатовете на същия принцип, като с последния захлупите сладкиша. Поръсете го с пудра захар.

image

Оставете сладкиша в хладилник поне за една нощ. Колкото по-дълго стои, толкова по-хомогенен става;)

Другия път мисля да пробвам с други блатове - бисквити, ако ме мързи и домашно изпечени, ако не ме мързи:)

Приятно хапване:)



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: kcekce
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1164112
Постинги: 395
Коментари: 1058
Гласове: 1662